|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 277)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
|
die mannen mogen wel dringend eens een deftige lay-outer inhuren... |
|
|
| Aurélie |
| Kan er iemand de set van Digweed terug online gooien ? Werd nl. verwijderd. Beste 10 days off avond ooit voor mij :crazy: ! Zij die er niet waren hadden ongelijk |
|
|
| FUSyke |
Geen TL voor mij, maar wel een dagje Pukkelpop op zaterdag 18/08:
14.00 - 15.30 > Dennis Ferrer (Boiler)
15.50 - 16.35 > Booka Shade live (Dance Hall)
16.35 - 17.00 > Agoria vs Oxia (Boiler)
17.10 - 18.25 > Trentemoller (live in concert) (Dance Hall)
19.00 - 20.20 > Armand Van Helden (Boiler)
20.20 - 21.20 > Justice (live) (Dance Hall)
21.50 - 23.00 > Goose (Dance Hall)
23.10 - 24.00 > Erol Alkan (Dance Hall)
00.00 - 01.00 > Felix Da Housecat (Boiler) |
|
|
| Aurélie |
Nee is prima zo , dankje. Wanneer iemand de volledige rip heeft mag die altijd iets laten weten :) . |
|
|
| FUSyke |
Sat 15/09 - Forbidden Fruit #4 (Cocoon Night) @ Silo
guy gerber (cocoon) :crazy:
chris tietjen (cocoon) :toocool:
tom dazing LIVE (session, fuse, ultra)
orbi (forbidden fruit)
10eur - 12eur na 24h
Zeker aanwezig!!!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, jammer dat mr Cocoon himself er niet bij is. |
|
|
| Devilex |
 |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hmm, jammer dat mr Cocoon himself er niet bij is. |
Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem in Ibiza zou gaan bekijken of niet. Mss komt hij wel op ILT. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 15/09 - Forbidden Fruit #4 (Cocoon Night) @ Silo
guy gerber (cocoon) :crazy:
chris tietjen (cocoon) :toocool:
tom dazing LIVE (session, fuse, ultra)
orbi (forbidden fruit)
10eur - 12eur na 24h
Zeker aanwezig!!!!! |
˛
Guy Gerber wil'k absoluut wel eens live aan't werk zien en die Chris Tietjen moet - voor zover ik opgevangen heb - live ook zeer degelijk zijn. Bovendien is Silo vlak in de buurt dus :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
˛
Guy Gerber wil'k absoluut wel eens live aan't werk zien en die Chris Tietjen moet - voor zover ik opgevangen heb - live ook zeer degelijk zijn. Bovendien is Silo vlak in de buurt dus :) |
Moest het Gerber LIVE zijn, dan zou het nog vetter zijn! |
|
|
|
|