|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 365)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
 |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Glexx
21 Years Illusion @ The Club
Richard Durand
D.O.N.S.
Alec
Tofke
Wout
Jan
Jean
Nico
Jan Vervloet
Christophe
Seelen
Lins
Chiq
En iedereen ne gratis Red Bull :) |
Wie is D.O.N.S. ? |
|
|
| Devilex |
| Enige "Pump Up The Jam" die ik ken is van Technotronic. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | | De Franse dj David Guetta werkt op zaterdag 27 december zijn eerste concert af op Belgische bodem. Dat gebeurt in Tour & Taxis, aldus organisator ID&T. De wereldster uit Parijs zal zijn bekendste hits draaien ondersteund door een spektakel van licht en geluid. Naast Guetta zelf reizen ook verschillende live-acts mee af naar Brussel. David Guetta werd het afgelopen jaar verkozen tot de nummer één house dj ter wereld. In Frankrijk daagden er 50.000 bezoekers op voor zijn evenement 'Unighted' in het Stade de France. De voorverkoop voor 'David Guetta in Concert' start overmorgen. (belga/lb) |
|
|
|
| Real |
"David Guetta In Concert" :o
Origineel is ie wel. |
|
|
| MikeVee |
Roll call:
1. FUSyke
2. FredNova
einde roll call |
|
|
| Progrez |
Verrassing!
 |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Roll call:
1. FUSyke
2. FredNova
einde roll call |
en op basis van wat sta ik in je hit list? |
|
|
| MikeVee |
Hitlist?
ga jij dan niet gaan? Gratis binnen, misschien een of ander franse artiest gaan interviewen? |
|
|
| FredNova |
ik ga misschien, maar waarschijnlijk al niet voor interview te doen
wat is eigenlijk het verschil tussen Thunderdome en DG in concert?
wel ik denk dat muziekstijlen/smaken verschillen maar voor de rest gaan er enkel mensen naartoe om zich te vermaken
zonder ID&T
*ook geen Thunderdome he
*en in België zouden we dan echt reden tot klagen hebben
peace n love |
|
|
| christina |
seg frednova, ni zagen he, da was grappig |
|
|
|
|