|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 343)
|
View this Thread in Original format
| Glexx |
Morgen naar 2 Years The Hype! @ Illusion.
In de level speelt Ida Engberg, beneden Richard Durand.. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik heb wel zin om dit weekend eens weg te gaan. Ik weet alleen nog niet naar waar: Cherry Moon, Ida Engberg @ Illusion, Relief, Pole Folder @ La Rocca, ...? Het is mijn werkend weekend dus moet ik zien dat het niet te ver is. Cherry Moon is maar 10min rijden dus dat valt goed mee. En de uren van Folder op Relief vallen voor mij uitstekend :) Zo ben ik nog op een schoon uur thuis. Ga jij? |
Twijfelgeval. Moet van Lier komen waardoor ik me serieus ga moeten haasten om het begin van Pole Folder's set te kunnen meemaken, en ik weet ook niet of ik nog volk ga kunnen optrommelen voor zo'n "donker underground feesje (:p)" Als je zou gaan, laat gerust iets weten he :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Twijfelgeval. Moet van Lier komen waardoor ik me serieus ga moeten haasten om het begin van Pole Folder's set te kunnen meemaken, en ik weet ook niet of ik nog volk ga kunnen optrommelen voor zo'n "donker underground feesje (:p)" Als je zou gaan, laat gerust iets weten he :) |
Als ge in Lier zijt, kunt ge daar beter blijven want Pole Folder draait morgen ook in La Rocca. En daar zal hij maar ten vroegste om 2u draaien. Of naar Ida Engberg:crazy: @ Illusion kunt ge ook gaan. Die draait van 2 tot 4. |
|
|
| The_G0dfather |
[Zat 15/03] Ken Ishii in Decadance
Volgende week dus. |
|
|
| The_G0dfather |
[Zat 15/03] Ken Ishii in Decadance
Volgende week dus. |
|
|
| kvm |
Hoe was de hype in Illusion gisteren?
Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt. Was wel benieuwd naar Richard Durand en mevrouw Ingberg!
Was er veel volk eigenlijk? |
|
|
| Progrez |
En onze Retro Classics party was alweer geslaagd met een - op een zeker moment zelfs iets te - drukke Barcode als gevolg.
Binnen een drietal maanden organiseren we dan ook een zomerse derde editie - die misschien buiten plaatsvindt.
De foto's op http://foto.zita.be/7853024672 |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by kvm
Hoe was de hype in Illusion gisteren?
Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt. Was wel benieuwd naar Richard Durand en mevrouw Ingberg!
Was er veel volk eigenlijk? |
Twas de moeite! Boven was het stampvol, zelfs iets te druk, beneden was het ook goed volgelopen. |
|
|
| FUSyke |
Trance Dimensions
zaterdag 15 maart 2008
Adres van Business Loges Bosuil: Oude BosuilBaan 54, 2100 Deurne
Kaarten voor dit dance festival kosten in VVK 17,00 € en aan de kassa 20,00 €.
De deuren gaan open om 22u00 en de toog sluit rond 11u00.
Cheap drinks @ 1,5 euro
2 Big rooms
International Live and DJ line-up
Psychedelic decorations
Line-up Goa Trance room:
California Sunshine Live (Phonokol, Unnatural rec, Israël)
www.myspace.com/californiasunshineharelmiko
Afgin Live (Suntrip rec, Israël)
www.myspace.com/afginelad
Bor (Suntrip rec, Cosmic Combination, Nl)
Go-wax (D-a-D, Be)
Anoebis (Suntrip rec, Be)
Tohm (Kairoo rec, Be)
Line-up Progressive Trance & Full-on room:
Silicon Sound Live + DJ (Neurobiotic rec, France)
www.virb.com/siliconsound
Go-wax vs Yo-el aka Ajax vs Javel (D-a-D vs All funghed up/Boom 2006)
R'Deem - Deem On (Purple Snow, Be)
Firaga (B2B, Phonokol, Be)
Ramses (Madhatter, Be)
Extra info over de locatie van dit dance festival
www.back2basicsonline.com |
|
|
| FCB_Fanatic |
^^ ziet er nie slecht uit :tongue2
maar ik vrees da'k der niemand voor ga meekrijgen :( |
|
|
| Fomas |
18/07 - 28/07: 10 days off
Vrijdag 18.07: Richie Hawtin, Laurent Garnier, Grooverider.
Zaterdag 19.07: Christian Prommer, Ben Westbeech.
Zaterdag 26.07: Kashyyyk. |
|
|
| MikeVee |
| 24.05.2008 Thunderdome @Heineken Music Hall, Amsterdam :cool: |
|
|
|
|