|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 268)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Ook City Parade in Bergen
Nu ook een dansfeest voor de vrede in Bergen.
Na Luik, Gent en Charleroi zal de City Parade nu ook door Bergen trekken. De stoet passeert er op 8 september, zo liet titelvoerend burgemeester van Bergen Elio Di Rupo samen met de organisator van het evenement, Claude Van Cools, weten. De slogan luidt dit jaar 'Make love not war'.
Vrede
Een twintigtal praalwagens met daarop dj's, danseressen en animators zullen door het centrum van de stad defileren. Daarna volgt een afsluitend festival aan het winkelcentrum Les Grands Prés. De City Parade, met voornamelijk elektronische muziek, wil een maximaal aantal jongeren verzamelen rond een boodschap van vrede en wil hen de Belgische steden laten ontdekken, aldus nog Van Cools. (belga/hln) |
|
|
| FenixStyle |
| Er zijn momenteel blijkbaar problemen met de vergunningen van Illusion XXL. Mogelijk verhuist de jaarlijkse birthday-party van Illusion dan ook naar de Ethias Arena in Hasselt, en tevens ook naar andere datum.. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Begin de veranderingen hier eens |
Niet mee eens.
Mensen moeten gewoon leren te beseffen dat internetfora nog steeds een speeltuin zijn met heel wat fictieve personages. |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Er zijn momenteel blijkbaar problemen met de vergunningen van Illusion XXL. Mogelijk verhuist de jaarlijkse birthday-party van Illusion dan ook naar de Ethias Arena in Hasselt, en tevens ook naar andere datum.. |
Tis te hopen van niet. We zouden dit jaar zeker gaan, maar als het in de Ehtias arena te doen, laat maar zitten dan. Van Gent naar Hasselt is me iets wat te ver.
Zou het feest wel niet willen missen. Heb gehoord dat ze Jonas Steur en Joop al gecontacteerd hebben. :D |
|
|
| Den Backer |
| Of mensen moeten maar eens normaal beginnen doen op fora ? |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ook City Parade in Bergen
Nu ook een dansfeest voor de vrede in Bergen.
Na Luik, Gent en Charleroi zal de City Parade nu ook door Bergen trekken. De stoet passeert er op 8 september, zo liet titelvoerend burgemeester van Bergen Elio Di Rupo samen met de organisator van het evenement, Claude Van Cools, weten. De slogan luidt dit jaar 'Make love not war'.
Vrede
Een twintigtal praalwagens met daarop dj's, danseressen en animators zullen door het centrum van de stad defileren. Daarna volgt een afsluitend festival aan het winkelcentrum Les Grands Prés. De City Parade, met voornamelijk elektronische muziek, wil een maximaal aantal jongeren verzamelen rond een boodschap van vrede en wil hen de Belgische steden laten ontdekken, aldus nog Van Cools. (belga/hln) |
 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Neooo
Tis te hopen van niet. We zouden dit jaar zeker gaan, maar als het in de Ehtias arena te doen, laat maar zitten dan. Van Gent naar Hasselt is me iets wat te ver.
Zou het feest wel niet willen missen. Heb gehoord dat ze Jonas Steur en Joop al gecontacteerd hebben. :D |
Die lagen al vast, maar als de datum verschuift, dan weet ik het ook niet meer. Nuja, op die namen zit ik niet echt te wachten. Er is al zolang sprake van om Above & Beyond eens naar hier te halen, maar onlangs nog gehoord dat dat er ook deze keer wellicht niet in zit. In de plaats zou et Paul van Dyk worden, maar ook daarvoor zak ik niet af. Been there, done that.
Wat de zaal betreft, Ethias is stukken beter dan het Sportpaleis vind ik, maar dan kunnen ze denk ik wel geen verschillende area's inrichten? Ver, maar met openbaar vervoer naar Tiësto geweest en dat ging verbazend vlot allemaal. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Of mensen moeten maar eens normaal beginnen doen op fora ? |
Dat zou nogal saai zijn, lol. Het plezante aan het internet is dat je zonder al te veel gevolgen een ander personage kunt neerzetten dan je in het echte leven bent. Je moet het beslist zelf 's proberen. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Neooo
Tis te hopen van niet. We zouden dit jaar zeker gaan, maar als het in de Ehtias arena te doen, laat maar zitten dan. Van Gent naar Hasselt is me iets wat te ver.
Zou het feest wel niet willen missen. Heb gehoord dat ze Jonas Steur en Joop al gecontacteerd hebben. :D |
Maakt toch niet zoveel uit jong? ;) Als je van Gent naar Antwerpen kan, dan ook toch ook naar Hasselt é.. bovendien zijn er mensen die nog van verder moeten komen dan dat hoor..
In Maart had ik in een interview met Jonas Steur gehoord dat ie op Illusion 20y ging draaien, dus dat zal dan wel waar zijn zeker |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by Config
Maakt toch niet zoveel uit jong? ;) Als je van Gent naar Antwerpen kan, dan ook toch ook naar Hasselt é.. bovendien zijn er mensen die nog van verder moeten komen dan dat hoor..
In Maart had ik in een interview met Jonas Steur gehoord dat ie op Illusion 20y ging draaien, dus dat zal dan wel waar zijn zeker |
Is dat nu eigelijk zeker dat het niet in Antwerpen zal zijn of is dat maar een gerucht? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Neooo
Is dat nu eigelijk zeker dat het niet in Antwerpen zal zijn of is dat maar een gerucht? |
Daar is van Illusion's kant nog altijd niets over gezegd. |
|
|
| FUSyke |
19 Years La Rocca
Sat 01/09 > Axwell
Sun 09/09 > Eric Prydz
Sun 23/09 > Tom Novy |
|
|
|
|