|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 272)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Mijnheer Digweed mag me zaterdag normaal gezien wel verwachten. |
|
|
| FenixStyle |
Vanop het Illusion-forum:
| quote: | Illusion XL in het sportpaleis op 14/9 zal inderdaad NIET doorgaan. Darcon heeft niet voldoende vertrouwen in het evenement en heeft daarom gekozen om later iets anders te organiseren in het sportpaleis, los van illusion.
Uiteraard zitten wij ook niet stil en zijn we volop bezig om zelf iets te organiseren (dat het originele zal overtreffen)...
Maar zolang niet alles 100% rond is, kan ik hierover niets vertellen.
De datum van dit evenement zal wel later zijn dan 14/9. We moeten nl. op zoek naar topdj's.
Omdat we de mensen die 14/9 hadden vrijgehouden toch willen verwennen zullen we dat weekend in Illusion een speciaal weekend organiseren met tal van top-dj's en leuke verrassingen... Meer info komt eraan zodra de plannen rond zijn!
|
|
|
|
| FUSyke |
| Ik weet het ook nog niet of ik ga. Veel hangt af van wanneer ik goesting heb om naar de Gentse Feesten te gaan (om daarna af te zakken naar den Vooruit). Het kan dus ook Tiefschwarz (vrijdag) of Monika Kruse (zondag) worden. |
|
|
| FUSyke |
Sat 10/11/07 > I LOVE TECHNO
De namen die al bekend zijn:
Trentemoller :toocool:
Felix da housecat :toocool:
Justice :toocool:
Marco Remus
Boys Noize
Klaxons
Underworld
Sven Wittekind
Marco Bailey
Stephan Bodzin:toocool:
Gui Boratto live:crazy:
Ik heb het vermoeden dat er nog meer lekkere namen gaan komen:) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 10/11/07 > I LOVE TECHNO
De namen die al bekend zijn:
Trentemoller :toocool:
Felix da housecat :toocool:
Justice :toocool:
Marco Remus
Boys Noize
Klaxons
Underworld
Sven Wittekind
Marco Bailey
Stephan Bodzin:toocool:
Gui Boratto live:crazy:
Ik heb het vermoeden dat er nog meer lekkere namen gaan komen:) |
dan zijn vette namen indeed :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
19 Years La Rocca
Sat 01/09 > Axwell
Sun 09/09 > Eric Prydz
Sun 23/09 > Tom Novy |
+
Sat 15/09 > Jason Bye
Sat 29/09 > Joyce Mercedes |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 10/11/07 > I LOVE TECHNO
De namen die al bekend zijn:
Trentemoller
Felix da housecat
Justice
Marco Remus
Boys Noize
Klaxons
Underworld
Sven Wittekind
Marco Bailey
Stephan Bodzin
Gui Boratto live
|
Nou, als daar nog 1 of 2 goeie namen bijkomen dan wil ik daar misschien wel m'n verjaardag gaan vieren :crazy: |
|
|
| Devilex |
| 20 Years Illusion zou naar schijnt vervangen worden door 2 Years Complex. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devilex
20 Years Illusion zou naar schijnt vervangen worden door 2 Years Complex. |
nee, ik vind dit eigenlijk heel erg voor Illusion, maar ze hebben al heel wat karakter getoond en ik ben zeker dat ze terugkeren elders en er een groot feest van gaan maken |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Devilex
20 Years Illusion zou naar schijnt vervangen worden door 2 Years Complex. |
 |
|
|
| Kelly* |
| Darcon geloofd niet meer in het project 20 jaar illusion en heeft zich dus terug getrokken. Illusion gaat wel zelf iets organiseren in de club met guest-dj´s e.d. en is ook van plan op een latere datum iets te doen. Maar daar is verder nog niets over bekend. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nou, als daar nog 1 of 2 goeie namen bijkomen dan wil ik daar misschien wel m'n verjaardag gaan vieren :crazy: |
Idem; het is sinds 2003 (de laatste techno-lineup) geleden dat ik nog geweest ben. Deze namen lijken me al voldoende de moeite.
Hopelijk laten ze 2Manylosers buiten dit jaar :) |
|
|
|
|