|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Kelly*
In highstreet? :nervous: |
jep, ws zal er niet veel volk op afkomen, of juist wel maar gaan ze ws heel teleurgesteld terug gaan :D
/me: denkt terug aan de eerste editie van illusion in het sportpaleis. sisterbliss speelt 10 min---> the crowd: boooooooooooo! :rolleyes: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jep, ws zal er niet veel volk op afkomen, of juist wel maar gaan ze ws heel teleurgesteld terug gaan :D
/me: denkt terug aan de eerste editie van illusion in het sportpaleis. sisterbliss speelt 10 min---> the crowd: boooooooooooo! :rolleyes: |
Hehe, ik was daar toen ook....
en heb wss mee boooooo! geroepen :rolleyes:
Ik vond ze toen echt absoluut niet goed
(was btw een van men eerste 'trance' parties... back then I was a Tiesto fan :tongue2 ) |
|
|
| djcresto |
| Gisteren naar een fuif geweest "summerchills" in de sporthal van Oudegem. Van 1 tot 3 draaiden Hermanos Inglesos. Kmoet zeggen twas lang geleden dat ik zo nog gedanst heb. Echt super set van die mannen. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Hehe, ik was daar toen ook....
en heb wss mee boooooo! geroepen :rolleyes:
Ik vond ze toen echt absoluut niet goed
(was btw een van men eerste 'trance' parties... back then I was a Tiesto fan :tongue2 ) |
toen draaide hij nog set, die niet gevuld waren met alleen maar zijn producties. those were the days :p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
toen draaide hij nog set, die niet gevuld waren met alleen maar zijn producties. those were the days :p |
quoted met 15ton zout |
|
|
| djibberonacid |
| pas op!Ik heb pas de essential mixes van deze zomer gehoord en daar draait Tiësto toch weer echt vet vind ik;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Freezel
24 september: Absolute Armin (9 Hour Set) in Godskitchen Birmingham :D |
En vluchten zijn geboekt, hotel wordt gedaan :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
Is dat die Vic die altijd voor Hermes feestjes draait? Of waarom moet je zo lachen, Jasper? |
Tja mijn kat draait beter met een glazen oog en twee gebroken poten, maar hij draait toch maar in de Versuz. |
|
|
| Jasperovitsj |
Hehe, exactly my point :)
Ik quote Ronald: "Vik is technisch echt meesterlijk, die kan een plaat op 10 seconden gelijk zetten en die er dan gewoon ingooien zonder er nog aan te moeten komen.", waarna hij m'n sceptische opmerkingen wegwuivde met "Ge zult het wel zien als ge hem is ziet draaien!"
Paar weken later zag ik hem effectief draaien op een Hermes feestje waar Despe ook moest draaien. Jeroen was goed bezig, kreeg het volk goed in gang, en dan kwam meneer V.I.K. (die puntjes, de originaliteit!!!1!oneone :eyes: ) ff lekker arrogant overnemen. Met zo'n pseuo-laidback attitude van "ik zal hier is ff met m'n vingers in de neus de tent op stelten zetten" begint hij daar wat platte groove op te leggen, en meteen trainwreckt hij daar fameus. Volgende overgang weer van da :stongue:
En als ge dan verhalen hoor die hij overal over zichzelf ophangt, geen wonder dat er dan mensen :stongue: smileys gebruiken als ze zijn naam zien staan. :)
Jammer genoeg geraken de mensen met een grote bek wel altijd verder dan de bescheidener mensen :whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jammer genoeg geraken de mensen met een grote bek wel altijd verder dan de bescheidener mensen :whip: |
Ja kijk maar naar mij :disbelief :haha: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Freezel
En vluchten zijn geboekt, hotel wordt gedaan :D |
hier ook! Vluchtje geboekt... wel geen hotel :happy2: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Kelly*
hier ook! Vluchtje geboekt... wel geen hotel :happy2: |
Dus in de ochtend gaar met de trein terug naar Londen of niet ;) |
|
|
|
|