|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 220)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| Proficiat Jasper!!! |
|
|
| Config |
| Impressive :D ik kijk er naar uit :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
in eerste instantie proficiat aan Jasper, als het mij uitkomt ben ik die avond zeker aanwezig. Naast uw prestatie wil ik absoluut die van Andrew Bennett, M.I.K.E. en JOOF niet missen. Echt een enorm vette line-up ... :crazy:
@ Synthesia: Jon O'Bir draait de 30ste juni in Illusion, die avond is't wel een membersnight |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
in eerste instantie proficiat aan Jasper, als het mij uitkomt ben ik die avond zeker aanwezig. Naast uw prestatie wil ik absoluut die van Andrew Bennett, M.I.K.E. en JOOF niet missen. Echt een enorm vette line-up ... :crazy:
@ Synthesia: Jon O'Bir draait de 30ste juni in Illusion, die avond is't wel een membersnight |
Iedereen mag binnen hoor op zo een membersnight |
|
|
| FUSyke |
| @ Jasper: Dat is nu eens een dikke proficiat waard! |
|
|
| Bl@ckOut |
| Jep proficiat Jasper, ik ga proberen om aanwezig te zijn :) |
|
|
| TOR |
Holy , zalig J :)
Weet je al of je vroeg op de avond moet draaien or will you pull a FredNova? :D (met beter mixen weliswaar :p)
Ik ben iig zeker aanwezig, J00F :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
Congrats Jasper!!!
Echt wel vette line-up.. Hoop dat ik me, ondanks dat ik dat weekend wsl veel voorbereiding ga hebben voor m'n week stage, toch ga kunnen komen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Holy , zalig J :)
Weet je al of je vroeg op de avond moet draaien or will you pull a FredNova? :D (met beter mixen weliswaar :p)
|
Zoals het er nu voorstaat draai ik de eerste set van de avond. Ergens logisch, want dat ligt me beter dan peaktime natuurlijk :)
Ik weet nog niet wat de timetable zal zijn, maar ik gok op Vega - Lemon8 - JOOF - MIKE - Andrew Bennet |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Iedereen mag binnen hoor op zo een membersnight |
kheb niet gezegd dat het niet zo was, ik vermelde het er gewoon informatief bij :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally by Kelly*
27/05: M.I.K.E., John 00 Flemming, Andrew Bennett, Lemon 8, Jasper aka DJ Vega |
uila de jasper, gefeliciteerd. Ma waarom moeten ze nu zoiet in midden van finals placeren :mad: :whip: |
|
|
| Gladius |
| omg! zalig jasper, gefeliciteerd! hopelijk krijgt ge dat publiek daar wa in beweging eh. |
|
|
|
|