|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 149)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Tor, met uw staat van dienst bent ge VERPLICHT om daar aanwezig te zijn. Ik geef u nen duvel als ge komt. En stand-up comedian Push2005 ook. |
Interesse, Luc? :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
17 Years CAFE D'ANVERS
Fri 13/10 > Peace Division aka Clive Henry - Sharam Jey - ...
Sat 14/10 > Silicone Soul - Smos & Baby Bee - ...
Fri 20/10 > Josh Wink - Darko Esser - D'Julz
Fri 27/10 > Terry Francis - 100% Isis - Dynamic Bros
Sat 28/10 > Classics > Jan Van Biesen - ... |
Nog een goe'ke vergeten:) :
Tue 31/10 > M.A.N.D.Y. & Dr lektroluv |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Interesse, Luc? :D |
De wil is er wel... Maar kzal eens zien of ik er kan geraken of nie ;)
Ik laat wel iets weten :) |
|
|
| Devilex |
Die Extreme reunion is iets waar ik al jaren op wacht,
jammer dat die ooit is moeten sluiten, had dé prog-trance club van Belgë en omtreken kunnen worden met Danny Howells en John Digweed als kind aan huis. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Devilex
Die Extreme reunion is iets waar ik al jaren op wacht,
jammer dat die ooit is moeten sluiten, had dé prog-trance club van Belgë en omtreken kunnen worden met Danny Howells en John Digweed als kind aan huis. |
check it |
|
|
| Eagle` |
Nog wat verdere info:
[quote="Enterprise"][quote="Trab"][quote="Scarface"]de silo is gewoon een club waar de tijd 10-15j is blijven stilstaan, op elk vlak...[/quote]
De muziekinstallatie is allesinds ook van die tijd. Ik hoop dat er aangepast geluid is.[/quote]
Wel beste vrienden jullie weten misschien nog niet dat de SILO van eigenaar is veranderd en het eerste wat hij gedaan heeft is de klank en lichtapparatuur buitengesmeten :eek: Er zal dus een fonkel nieuwe klank en lichtschow zijn. Ze zijn ook de bars aan het verfrissen en een nieuw lakje verf aan het aanbrengen. Het gebouw gaat later dit jaar nog
wat veranderingen meemaken. Alleen maar positief nieuws dus :)[/quote]
Er zijn indeed aanpassingen gebeurd maar wat het meest nodig was was de geluidsinstallatie, tis echt zalig nu, heb het mogen ervaren voordien (minimalicious) en met vernieuwe soundinstallatie (bunk-tek), voordien was er echt vorte geluidsvervorming. Met silence dit weekend wordt renovatie van 2de area gedoopt, ben benieuwd
Soit Silo is imo een van de laatste echte clubs, zware toplocatie is gelegen in industriegebeid aan haventje, geweldige underground sfeertje.
Big thumbs up :toocool: |
|
|
| Ataraxya |
hoeveel en welke BETAs gaan naar Extreme Reunion in de Silo, Leuven deze zaterdag(30.09.06)?
ik ben nog aan het twijfelen:rolleyes: |
|
|
| TOR |
| Ik wil het absoluut niet missen :crazy: |
|
|
| Den Backer |
Eens een lijstjen opstellen:
Den Backer
Devilex
TOR
domineesje dachtek ook?
...?
@ Fred > Ga mee man, gade zeker geene spijt van hebben!! :D ;) |
|
|
| MikeVee |
Ik ook, een goed feestje op 700 m afstand mag ik niet missen :)
Den Backer
Devilex
TOR
domineesje dachtek ook?
MikeVee |
|
|
| Progrez |
Zelfs al was ik kreupel.
Den Backer
Devilex
TOR
domineesje?
MikeVee
Progrez |
|
|
|
|