|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 125)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
inderdaad, staat al van vorig jaar in men planning :D zeker toen ik te horen kreeg dat armin en markus kwamen :p MIKE is ook mooi, maar al gezien...
tickets zijn zelfde prijs gebleven (hoe doen ze het? leer hier maar iet van id&t) 20 euro, voor vip betaal je nu wel 40 ipv 30 euro vorig jaar. Dus ik verwacht dat deze keer de gewone kaartjes snel uitverkocht zullen zijn... |
|
|
| FUSyke |

 |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | We hope to see you all on our first editions of Groove-O-Matik & Bounce-O-Matik !
Want more info ? > www.creative-sl.be
Plz forward this mail to all groove- & jumplovers ! Thx !


|
ge zijt allemaal uitgenodigd :p |
|
|
| FenixStyle |
vrijdag 18 augustus @ the place bocholt :SUMMERDANCE 2006
entrance price : 2euro
dj's :
Jonas Steur akka Estuera (tomorrowland,blackhole,intuition)
Raf de wit (beachparty bocholt,factory)
Jay-t vs Soley (diffusion)
Chiyo Nakashi (solidgroove)
more names tbc |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
ipv op een (toch wel redelijk sfeerloos) vip-podium te staan.. :)
|
Vorig jaar was der véél ambi op het vip podium achteraan v h sportpaleis. Ondanks de Tiësto show die maar voor een onbewogen publiek zorgde. En een super overzicht, vooral met die 30 megalazers toen. :crazy: Ik ben eens benieuws of die 30 megalazers er vandejaar ook weer gaan zijn... Was wel één van de vetste lazershows da ik al gezien heb. :eyespop: En dankzij wie was dit? Jawel, de ex-zillion baas Frank Verstraeten die maar weinigen afkunnen... Toch doet hij het maar weer, welliswaar bewust achter de schermen actief nu...
Conclusie > met Armin van Buuren, M.I.K.E, Markus Schultz, Ronald van Gelderen, ect... Zal het dak der overal afgaan zowel bij regular als in VIP!! |
|
|
| Bl@ckOut |
Kweet niet of 't al gepost is, maar morgen is't closing party in Club Industria in Antwerpen. Weer een discotheek dat ermee houdt blijkbaar.
Anyway, kga er wss wel naartoe :) |
|
|
| Den Backer |
 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Kweet niet of 't al gepost is, maar morgen is't closing party in Club Industria in Antwerpen. Weer een discotheek dat ermee houdt blijkbaar.
Anyway, kga er wss wel naartoe :) |
neen kdenk dat het zomer stop is, club industria doet dit meestal voor een of andere reden. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
neen kdenk dat het zomer stop is, club industria doet dit meestal voor een of andere reden. |
Ach zo, mja ik heb gehoord dat heel den bazaar naar Zuid-afrika (Kaapstad) verhuist :conf:
Anyway, 't was veeeels te warm daarbinnen, maar voor de rest was het best wel geslaagd :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
neen kdenk dat het zomer stop is, club industria doet dit meestal voor een of andere reden. |
Stoppen toch definitief, openen na de zomer toch onder een andere naam. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Stoppen toch definitief, openen na de zomer toch onder een andere naam. |
Bonthuys |
|
|
| Devilex |
| Inderdaad want Roger Sanchez komt er dan spelen. |
|
|
|
|