|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 458)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
Gaat er iemand naar volgende events:
-Ronny K, 5 nov in Woerden. €8
-Quest4trance, 12 nov in Gorinchem, met oa Solarstone, Manuel Le Saux, ReOrder, Ferry Tayle. €35
Heb hier enorm veel goesting in, maar ben nog aan het afwachten of er iemand mee wil... |
|
|
| Kaidreas |
| trance family belgium (facebook) gaat naar quest4trance |
|
|
| christina |
| Terug van Nederland... ADE was ge-wel-dig! |
|
|
| FCB_Fanatic |
die line-up van ENERGY
lachwekkend !!!!!! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
die line-up van ENERGY
lachwekkend !!!!!! |
Geen verrassing toch? Vorig jaar lieten ze de 'Trance' vallen. Meer uitgesproken kon de verandering niet zijn.
Neemt niet weg dat het nog altijd enorm jammer is, dat was daar toch telkens een vol kot. |
|
|
| christina |
| naar't schijnt gaat Arty toch niet komen en is Eric Prydz toegevoegd aan de line up |
|
|
| BZRK |
| 2 December: Maya Jane Coles in Café d'Anvers |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Geen verrassing toch? Vorig jaar lieten ze de 'Trance' vallen. Meer uitgesproken kon de verandering niet zijn.
Neemt niet weg dat het nog altijd enorm jammer is, dat was daar toch telkens een vol kot. |
idd heel voorspelbaar natuurlijk
vorig jaar ontkenden ze vanuit de organisatie nog dat ze trance zouden laten vallen, maar deze line-up is duidelijk genoeg. daar is eigenlijk geen trance meer op terug te vinden |
|
|
| MikeVee |
Mja, denk dat ID&T simpelweg geen keuze had.
De enige trance dj die een volle jaarbeurs kan trekken is AVB, en die heeft zijn eigen feesten.
Tel daarbij dat er niet veel trance artiesten overblijven die niet gerelateerd zijn aan Armada/Alda Events/David Lewis/.... Vanuit die hoek zal er ongetwijfeld ook wel wat druk geweest zijn.
Met de huidige line-up veel kans op een massa gratis tickets :) en kleine zalen met een matige show :( . |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mja, denk dat ID&T simpelweg geen keuze had.
De enige trance dj die een volle jaarbeurs kan trekken is AVB, en die heeft zijn eigen feesten.
Tel daarbij dat er niet veel trance artiesten overblijven die niet gerelateerd zijn aan Armada/Alda Events/David Lewis/.... Vanuit die hoek zal er ongetwijfeld ook wel wat druk geweest zijn.
Met de huidige line-up veel kans op een massa gratis tickets :) en kleine zalen met een matige show :( . |
zelfs met gratis tickets zou ik nog twijfelen om te gaan aangezien er toch weinig dj's op de line-up staan die mij enorm aanspreken :). Het kan altijd een meevaller worden natuurlijk, maar ik heb er toch eerder mijn twijfels bij
toch ook even de line-up vermelden voor de mensen die hem nog niet hebben door gekregen:
CONNECT - PRESENTED BY SANDER VAN DOORN
- SANDER VAN DOORN (2h)
- DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE
- JEREMY OLANDER
- JEROME ISMA AE
- MARCO V
- MOGUAI
EXECUTE
- JOHN DAHLBÄCK
- CHRIS LAKE
- HENZEL & DISCO NOVA
- JOACHIM GARRAUD
- NERVO
- NICKY ROMERO
- TV ROCK
PLAY
- HARDWELL
- ERIC PRYDZ
- FEDDE LE GRAND
- DENIZ KOYU
- MICHAEL WOODS
- SANDER VAN DOORN (1h)
Anthem: Hardwell produceerde dit jaar ook het officiële anthem voor ENERGY 2012, 'Cobra'. |
|
|
| christina |
met gratis tickets zou ik toch wel de moeite doen om te gaan hoor:)
Svd is altijd mooi meegenomen en Prydz wil ik al heel lang eens aan't werk zien! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
met gratis tickets zou ik toch wel de moeite doen om te gaan hoor:)
Svd is altijd mooi meegenomen en Prydz wil ik al heel lang eens aan't werk zien! |
zelf ben ik niet echt een fan van Svd; dat is dus geen van de namen waarvoor ik naar Energy zou gaan.
Prydz is zowat de enige naam die ik wél de moeite vind. Ik heb hem afgelopen zomer ook al op Dance Valley gezien en daar vond ik hem zeer goed draaien. Leuke set! Maar alleen daarom naar Utrecht afzakken zou ik ook weer niet doen. Ook al niet omdat het waarschijnlijk om een set van ongeveer anderhalf uur zal gaan (op DV draaide hij bijna 3u). Jeremy Olander heb ik daar trouwens ook (even) zien draaien en dat was ook niet slecht. Marco V kan ook nog wel meevallen natuurlijk. Voor de rest zou het wat gokken zijn met deze line-up. Eventueel Dahlback een kans geven? |
|
|
|
|