|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 178)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
Last minute changes :
Room 1
22.00 - 00.00 : TOMAZ
00.00 - 01.30 : BJORN MANDRY
01.30 - 03.00 : MARC O' TOOL
03.00 - 04.30 : FRANKY JONES
04.30 - 06.00 : CRISS SOURCE
06.00 - 08.00 : DJ MARKO
Room 2
23.00 - 01.00 : SEBASTIAN HALD
01.00 - 03.00 : STIJN (space)
03.00 - 05.00 : DIRTY JACKERS aka FRANK ZOLEX (dj set)
05.00 - 07.00 : DAVE LAMBERT
Bron: FJ |
|
|
| domineesje |
Sensation White 03/30/06
Ferry Corsten, David Guetta and Markus Schulz |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by domineesje
Sensation White 03/30/06
Ferry Corsten, David Guetta and Markus Schulz |
Datum is fout, namen zijn juist.
Vrijdag 30 maart: Sensation Black
Zaterdag 31 maart: Sensation White |
|
|
| MikeVee |
Kort verslagje, t is immers nog vroeg:
Aangekomen rond 21u15 en even moeten aanschuiven voor binnen te geraken.
Binnen was er voldoende plaats, ook alles mooi in het wit ingericht.
Aan de bar was het even aanschuiven, maar dat maakte niet uit, kon je even spreken met de beschonken personen naast je.
Geluid was OK, voor de locatie, licht was ook goed met 2 lasers.
Eerste DJ was Maxim Lany (of whatever), goede opwaming, zachtjesaan begonnen en net iets harder gestopt.

Dan even een vertoning van de trailers en de bekendmaking van 3 aanwezige namen.
Gevolgd door de Mmegamix van 2005.
2de en laatste dj was Fred Baker die een setje van 2,5 uur speelde :crazy:


Ondertussen begon het leeg te lopen en op het einde van zijn set was er misschien maar 30 man meer, maar die hebben wel genoten tot het einde :crazy:
Lichten aan en iedereen werd gevraagd om buiten te gaan, spijtiggenoeg wsaren de zakken met goodies op zodat diegene die de moeite gedaan hebben om tot het einde te blijven niets kregen :( .
De kuisploeg aka Frank verstraeten kon aan het werk:


:stongue: :toothless |
|
|
| Joker666 |
Het was toch een zalig setje van Fred Baker (hopelijk is hij er ook bij op Sensation White 31/03/2007?)
Sensation White krijgt in ieder geval een degelijke line up dit jaar (David Guetta, Markus Schulz, Ferry Corsten) |
|
|
| pooley |
| Welk feestje was dat Mike? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by pooley
Welk feestje was dat Mike? |
Sensation Pre Party in Antwerpen |
|
|
| lievez |
ben ook geweest, was gezellig feestje
en alles gratis :)
wa achter wel slecht is afgelope ma twas dik in orde :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Joker666
Het was toch een zalig setje van Fred Baker (hopelijk is hij er ook bij op Sensation White 31/03/2007?)
|
Stel u voor, eerst draaien op de preparty, weer een anthem maken en dan doodleuk zeggen "sorry Fred, je mag toch niet draaien". :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Pas maar op dat er geen jumpfuif de dag ervoor is, of er zijn gegarandeerd problemen voorzien :D
Gelukkig is er altijd een 'specialist van dienst' ter plaatse in de rector :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Check zeker de installatie voor het feestje begint, want een djbooth die niet werkt zoals het hoort en zaalboxen die constant uitvallen zijn niet bepaald bevorderlijk voor de sfeern ;)
Ik ga in ieder geval proberen om erbij te zijn :) |
|
|
|
|