|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
^ komen die hier de boel op stelten zetten :eyes:
de rust was er terug
@atomix ogen open trekken he, hebt het hier al vernoemd, pipo, ge zult wel weten wat ik bedoel ... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Ik kreeg hier vandeweek een mailken, lijkt me wel interessant voor sommige leden...
03.12.06 : Mega Dance & Dj beurs
|
Merci voor de info; lijkt me wel 'ns plezant om er een kijkje te nemen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by tranzyman
zijt ma zeker dat er nog een paar de ogen gaan trekken iedereen op da forum hier denk ik!!! |
Paul
Van
Dyk
Anders zal het ogentrekken hier best nog meevallen hoor :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Paul
Van
Dyk
Anders zal het ogentrekken hier best nog meevallen hoor :p |
haha good one:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, het is toch zo? Ik wil niet overkomen als de man die alles al gezien heeft, maar doorheen de jaren heb ik toch al een hoop van de groten der aarde aan het werk gezien. En een hoop Beta's met mij. Dus met een Armin, Tiesto of Ferry kan je mij geen grote ogen meer laten trekken. Waar ik niet mee wil zeggen dat ik het geen goed initiatief vind, in tegendeel. IK vind het super dat Illusion eindelijk terug echte goeie trancefeestjes met internationale toppers organiseert op een regelmatige basis. Maar om het merendeel van de Beta's grote ogen te laten trekken ga je echt met een fameuze naam naar buiten moeten komen. :) Zoals Paul Van Dyk bijvoorbeeld :o :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, het is toch zo? Ik wil niet overkomen als de man die alles al gezien heeft, maar doorheen de jaren heb ik toch al een hoop van de groten der aarde aan het werk gezien. En een hoop Beta's met mij. Dus met een Armin, Tiesto of Ferry kan je mij geen grote ogen meer laten trekken. Waar ik niet mee wil zeggen dat ik het geen goed initiatief vind, in tegendeel. IK vind het super dat Illusion eindelijk terug echte goeie trancefeestjes met internationale toppers organiseert op een regelmatige basis. Maar om het merendeel van de Beta's grote ogen te laten trekken ga je echt met een fameuze naam naar buiten moeten komen. :) Zoals Paul Van Dyk bijvoorbeeld :o :p |
ik geef u gelijk zenne;)
kdenk echter ni da het zo gemakkelijk is om dieje in belgië te laten draaien. ma kwil em wel is bezig horen:) |
|
|
| Real |
| Khem dieje al gezien. *stoef* :) |
|
|
| Devilex |
| Dacht eens gehoord te hebben dat die niet meer wilt draaien in België? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dacht eens gehoord te hebben dat die niet meer wilt draaien in België? |
das de clue van heel et gedoe :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by christina
ik geef u gelijk zenne;)
kdenk echter ni da het zo gemakkelijk is om dieje in belgië te laten draaien. ma kwil em wel is bezig horen:) |
Op het Illusion-forum liet men al meermaals verstaan dat er goede contacten zijn tussen PvD en Illusion en dat als hij nog eens naar Belgie zou komen, dat het dan voor Illusion zou zijn..
Ik schat de kans dus best wel groot in dat we volgend jaar PvD aan het werk mogen zien in het Sportpaleis :) |
|
|
| Real |
| Ik zie dat toch niet gebeuren. |
|
|
| Push2005 |
Bwa, PvD... ik wil die misschien wel eens zien maar zo speciaal is die niet. Z'n laptop sets zijn oersaai en veel meerwaarde geeft hij er niet aan, dan zie ik liever de dj plaatjes draaien. Z'n tracklists zijn een synthese van die van Ferry, Tijs & Armin dus dat is ook al niet mindblowing... Ik weet het niet :)
Ik oordeel nu maar op een paar livesets maar ze hebben alleszinds geen indruk op me gemaakt.
Met Armin & Tiesto gade me toch nog rapper over de schreef trekken om ergens naartoe te gaan :p
Als ze eens willen vebazen op vlak van trance mogen ze voor mij evengoed Rank 1 (!), Jon O Bir, Alex Morph, Steve Helstrip of Mark Norman boeken; dan verliezen ze er niet eens zoveel geld mee als de big names :p |
|
|
|
|