| FenixStyle |
Bon, bij deze weet ik dus meteen wanneer ik de tent daar eens ga verkennen.. :crazy:
Al zal het mss beter zijn om er toch ook al eens eerder langs te gaan want gezien de drukte die er zal zijn voor Tiesto, is het mss niet slecht om tegen dan al een membercard te hebben :) |
|
|