|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 172)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Illusion doet met Carat Reunion nog een ultieme gooi naar 'feest van het jaar'. |
|
|
| Config |
| Deruyter? Nooit meer. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
Deruyter? Nooit meer. |
In Deinze was die idd slecht, maar als em wat retro plaatjes draait dan kan ik best nog geloven dat die goed is. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
In Deinze was die idd slecht, maar als em wat retro plaatjes draait dan kan ik best nog geloven dat die goed is. |
dat was een ramp gewoon.. kheb een paar goeie platen gehoord, maar in die set ontbrak gewoon alles, geen ziel, geen opbouw, geen nix. En naarr het einde toe gewoon rotslechte platen.. Er zijn toch betere alternatieven dan Derb - Derb om wat leven in het publiek te krijgen. Erg jammer, want khad er zoveel meer van verwacht.
Menno pakte het dan toch wat slimmer aan door wat betere techtrance te draaien en af een toe een goed trancerke dertussen, en het publiek vond die set alleszins ook ni slecht. Komt erbij dat Menno op een nog veel ondankbaarder uur draaide want toen ie begon was ocharme al meer dan den helft weg |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
in die set ontbrak gewoon alles, geen ziel, geen opbouw, geen nix. |
Daarom is YDR net zo grappig en mindless :p:D
Ik heb toch al 2 'sterke' livesets van hem te horen gekregen; maar het moet je wat liggen natuurlijk :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
Komt erbij dat Menno op een nog veel ondankbaarder uur draaide want toen ie begon was ocharme al meer dan den helft weg |
Vorig jaar met Tim Davis & The Mystic Force, van 4 tot 6. Dat was pas erg :) Misschien met 50 waren we nog, maar toch een paar schijfkes gehoord nog :)
Bij Menno viel het toch allemaal nog mee van volk, al heb ik wel niet rondgelopen op die moment. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Daarom is YDR net zo grappig en mindless :p:D
Ik heb toch al 2 'sterke' livesets van hem te horen gekregen; maar het moet je wat liggen natuurlijk :) |
zo heb ik er 12-13 jaar terug veel gehoord en dan nog live :D
is een feit, YDR doet het niet meer zoals vroeger |
|
|
| domineesje |
nog paar om te adden :)
Tiësto, Le Blanc, Menno de Jong
Ok, it’s been a while…. But he’s BACK! DJ Tiësto and the city of The Hague have been good friends for years!!! On November 24th you can be witness of that special chemistry again! DJ Tiësto will be back at the AStA after one-and-a-half year (he has been busy accepting Awards in the mean time)! This is a night you do NOT wanna miss!
23.00 – 06.00 hours:
LeBlanc 23.00 – 01.00
Tiësto 01.00 – 04.00
Menno de Jong 04.00 – 06.00
Presale price: € 25,-
Presale through Asta.nl (presale fee only € 0,75 for each transaction), Ticketservice.nl and all major post offices.
Prijs : 30,00
Open : 23.00 - 06.00 uur
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Menno de Jong ea
December, 16 2006 at Intuition Invites - Asta
more info soon |
|
|
| domineesje |
thanks, lees ook niet echt alles ze ^^ |
|
|
| Progrez |
| Diegenen die kritiek hebben of Yves Deruyter waren er duidelijk niet bij met Extreme Reunion. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Diegenen die kritiek hebben of Yves Deruyter waren er duidelijk niet bij met Extreme Reunion. |
gij was er ook ni bij in Deinze dus kan je er evenmin kritiek op geven. |
|
|
|
|