|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 418)
|
View this Thread in Original format
| jeronimo_jd |
| ^oh dear :rolleyes: nja, zonder veel verwachtingen er naartoe gaan dan he |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Progrez |
Op 12 mei zit ik toch ook in Illusion. Tauro aan drie euro kan een mens over de streep trekken.
Belangrijker: wie sterft mee op Nature One dit jaar? Onze bende doet een zogenaamde die hard, van donderdagmiddag tot zondagmiddag.
Luc? Kristof? Andere heren die dat weekend niet met een Vittel thuis willen zitten?
Zuip ze.
Greg |
|
|
| Real |
Uiteraard aanwezig, hopelijk wordt het weer even waanzinnig als vorig jaar.
't Blijkt een vergissing te zijn volgens Facebook. :( |
|
|
| sbastien4678 |

:) :) |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by Progrez
Op 12 mei zit ik toch ook in Illusion. Tauro aan drie euro kan een mens over de streep trekken.
Belangrijker: wie sterft mee op Nature One dit jaar? Onze bende doet een zogenaamde die hard, van donderdagmiddag tot zondagmiddag.
Luc? Kristof? Andere heren die dat weekend niet met een Vittel thuis willen zitten?
Zuip ze.
Greg | uiteraard ben ik op N1! :) |
|
|
| Progrez |
De Illusion Reunion wordt weer een calvarietocht tot 's middags. Daar hebt ge geen wiskundige berekeningen voor nodig.
GROUND LEVEL
23:00 Jan Vervloet
00:30 Kane
01:30 Jan
02:30 M.I.K.E.
04:00 Wout
05:00 Yves Deruyter
06:00 A-Tom-X
07:00 Tofke
08:00 Jean
LEVEL
01:00 Veris & Narco
03:00 Christophe, Seelen & Nico |
|
|
| Real |
| Ik ga trots zijn als ik 6u haal. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Ik ga trots zijn als ik 6u haal. |
in principe ga ik, maar in dat geval zal ik het ook niet lang rekken. Vandaag al om 4u45 uit mijn bed, en de volgende dagen is het zoals gewoonlijk 5u30. 100% fit zal ik dus niet in de Illusion aankomen :( |
|
|
|
|