|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 274)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hopelijk laten ze 2Manylosers buiten dit jaar :) |
dikke vette +1 :D
wat die prutsers daar ooit te zoeken hebben gehad, heb ik nooit begerepen :p
ot: parties list updated |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dikke vette +1 :D
wat die prutsers daar ooit te zoeken hebben gehad, heb ik nooit begerepen :p
ot: parties list updated |
Bwa moet toegeven dat ik er me vorig jaar toch goed geamuseerd heb tijdens hun set. Maar bon ja, ene keer ge ze gezien hebt ist wsl ook genoeg.. :) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik wil wel naar Digweed gaan hoor :) |
Dan gaan we allemaal.
Ik zen mijn kaart vandaag gaan halen dus kom zeker. Overdag doe ik ook wa cafés in Gent. Voor Digweed ist nu of nooit, niet twijfelen; doen! |
|
|
| TOR |
| Ik loop wel ergens in Gent rond vanavond, maar het zal niet in de Vooruit zijn :( |
|
|
| Pumaz |
Ik ben er reeds ontvlucht voor de rest van de dag, 't is mij een beetje te veel geworden :o
Morgen moet ik wel terug gaan werken :sadgreen: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Neooo
Ze zouden de terreinen van Tennis- & Petanqueclub 't Sas moeten afhuren, en er een open air party van maken met Above & Beyond. :) |
Das 1 van de opties aangezien t Sas en Illusion van dezelfde eigenaar is ;) |
|
|
| FUSyke |
Donderdag naar de Gentse Feesten geweest > ik vind er nog altijd niets aan.
Gisterenavond nog naar de zee vertrokken en nu pas terug thuis gekomen > beetje moe, dus genen Digweed voor mij.
Beke uitrusten en als ik goesting heb dan ga ik morgen nog naar Monika Kruse.
De leute voor iedereen die vanavond naar Digweed gaat! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
De leute voor iedereen die vanavond naar Digweed gaat! |
.
Ik ga met spijt in het hart moeten passen, de verplaatsing Maasmechelen - Gent - Maasmechelen is me vandaag net iets te veel. Ik weet dat ik het mij enorm hard ga beklagen, maar hopelijk komt er nog een herkansing :( |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
.
Ik ga met spijt in het hart moeten passen, de verplaatsing Maasmechelen - Gent - Maasmechelen is me vandaag net iets te veel. Ik weet dat ik het mij enorm hard ga beklagen, maar hopelijk komt er nog een herkansing :( |
˛
Maar dan een andere verplaatsing :( |
|
|
| Devilex |
| Ik vind ook niets aan de Gentse feesten, zo een hele avond/nacht ronddolen, overal en nergens geweest zijn. |
|
|
| Neooo |
Hohja, de Gentse Feesten. Ken Gent zowat vanbuiten en ik amuseer er mij er altijd. Ge moogt wel niet nuchter zijn.
Boereleute int begin, marginaal volk in de cafés. Vorig jaar ging ik bijna iedere dag, dit jaar is het al veel geminderd. 5 keer gewees en heb het wel gezien. In de Duveltent spelen ze gewoon 2 tapekes af. En maar flirten met die jonge meisjes :o |
|
|
| Real |
| Ik ben vorige week ook geweest. Het zei me ook niet veel. |
|
|
|
|