|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 139)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Good job Eagle!  |
|
|
| Devilex |
De tweede editie van de AMNESIA WORLD TOUR staat ook alweer vast...
Deze keer zal het event doorgaan op dinsdag 31 oktober.
DJ's die al zeker komen:
Ground:
- Brian Cross
- Marco V.
- Matthew Dekay
Level:
- Robbie Rivera
Mensen dit valt juist samen met de beta party!!!!
Dilemma alom :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| MikeVee |
| Ron Van Den Beuken komt ergens die periode ook nog eens langs in Illusion. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mensen dit valt juist samen met de beta party!!!!
Dilemma alom :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
niks dilemma, betaparty!;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Ja dat is aant voetbal stadion van Oostende...
Zoals ik dus al zei ' Mediacenter? > Ik weet da zijn in Oostende maar ik dacht dat dit een winkel is??? '
:D :D Tis dus wel degelijk een fuifzaal... Dat moest ik weten dus!! ;)
Is handig mijn zus heeft dr 3 straten verder een appartement... :D :D |
fuifzaal??? :eyespop: :eyespop: :eyespop:
is meer dan dat(zo groot), en de winkel met de naam ligt er naast... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
niks dilemma, betaparty!;) |
Well that's obvious :D
Geen beslissingen te maken :p |
|
|
| Eelke Kleijn |
Hey guys,
Zag hier dat bericht lopen over 4 November Oostende met Deep Dish, Son Kite, ea. Kreeg net helaas de melding dat het hele evenement is afgelast. Kan helaas niet heel veel dieper op de rede ingaan maar het ziet er ook niet naar uit dat het naar een andere datum wordt verschoven :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Das héél jammer :sadgreen:
Kunnen we je binnenkort nog ergens in België aan het werk zien Eelke? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kunnen we je binnenkort nog ergens in België aan het werk zien Eelke? |
Op een Betaparty :D:p
Kzou Eelke ook graag es willen zien; I like his style :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mensen dit valt juist samen met de beta party!!!!
Dilemma alom :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
Gij zijt gek. :whip:
En Eelke is altijd welkom als hij een setje wil komen plaatsen in Gent. :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ga dan maar snel op zoek naar vette sponsors :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Eelke Kleijn
Hey guys,
Zag hier dat bericht lopen over 4 November Oostende met Deep Dish, Son Kite, ea. Kreeg net helaas de melding dat het hele evenement is afgelast. Kan helaas niet heel veel dieper op de rede ingaan maar het ziet er ook niet naar uit dat het naar een andere datum wordt verschoven :( |
WAT, andere datum kan ik mee leven maar volledig afgelast, dat meen je niet, dit had zowat één van beste parties ooit kunnen zijn :( :( :( :(
net nu ik volgende vette nieuws kreeg van marcus via mail
| quote: | Originally posted by Sebastian Mullaert
On 8/29/06, Sebastian Mullaert wrote:
Hi Michael!
Yes, we're going to play Belgium 4:th of November... I think it's on
Son Kite Live gig and one Minilogue Live gig :)
Hope to see you there :)
Take care
Marcus
Sebastian Mullaert
----------------------------
Son Kite - Minilogue - Ooze
----------------------------
...
www.sonkite.com
www.minilogue.com
|
edit: Eelke kan je echt niet wat meer zeggen, om het hoe en de waarom, Marcus weet/wist blijkbaar van niks anders zou hij het wel gezegd hebben :conf: |
|
|
|
|