|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
old old? 3de keer dak em use op 6 maand tijd :)
bon morgen is naar iets vernieuwends zoeken :)
|
dat is juist de bedoeling van progressive :D
kunt ge goe photoshoppen fre? kheb goesting om te lachen, tis al te lang geleden dat ik hier nog eens heb gelachen. :( |
|
|
| pooley |
| do not underestimate my chochopskills ! |
|
|
| FUSyke |
09/12/05 > Roger Sanchez - Luke Fair - Tom De Neef - Stof Vrolijk @ Paarde Van Troje
VVK 22€ |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
LA ROCCA
- - - Monday 31ST OCTOBER
Claude El Divino presents
IBIZA REUNION 2005
* CESAR DE MELERO
People from Ibiza - Amnesia Ibiza
* TOM DE NEEF
Release yourself - Pacha Ibiza - Rotationz
* ANGEL LINDE
Resident dj Pacha Ibiza
* MORE DJ'S tbc |
Ik heb hier gisteren kaartjes voor gekregen dus het is best wel verleidelijk om hier naartoe te gaan. Maar het is die avond ook juist M.I.K.E. & Matt Darey @ Illusion. Mss beide combineren:) |
|
|
| Bomar |
| ikke wil wel heel graag gaan :D |
|
|
| Bomar |
| voor 12 november ben ik nog aan het twijfelen tss ILT of Armin Only :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| De innercity website site online. Geen trance te bespeuren in de line up :rolleyes: |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by djcresto
De innercity website site online. Geen trance te bespeuren in de line up :rolleyes: |
huh? wat een rare line-up
mss nog wel interessant als ge ook van andere stijlen houdt dat trance, maar ik ga er niet heen
(2manydjs wil ik nog wel een keer zien, maar toch maar een andere ker) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bomar
huh? wat een rare line-up
mss nog wel interessant als ge ook van andere stijlen houdt dat trance, maar ik ga er niet heen
(2manydjs wil ik nog wel een keer zien, maar toch maar een andere ker) |
Ja duidelijk een stijlbreuk met vorig jaar. Is wel niet te verwonderen als je weet dat ze toen hun tickets met moeite de deur uit kregen. Ook opvallend weinig dj's waarschijnlijk om kosten te besparen. |
|
|
| Kaidreas |
ik zou ook graag willen gaan. kheb aan tom en anja gevraagd of ze geen goesting hebben om vroeger te vertrekken. Beetje te shoppen, rondhangen of wat te drinken in den haag. Dat is altijd best wel leuk.. maar kweet niet of het 100% doorgaat.
misschien zijn hier nog wel mensen dat daar zin in hebben? |
|
|
| TOR |
| 29ste staat in mn agenda |
|
|
|
|