|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
garanties heb je toch nooit Wouter? |
garanties heb je wel :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
@ Luc: Asta ;) Wordt een bakoven. |
Meh; kheb al erger meegemaakt wellicht :p
Kben wel nog niet in de Asta geweest... Ben het aant overwegen :)
(Uiteraard wil je meegaan zeker :tongue2) |
|
|
| Config |
| Allez we gaan YDR nog een tweede kans geven, lol :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
(Uiteraard wil je meegaan zeker :tongue2) |
Nope :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
|
hier zal hij wel een trance setje spelen zeker
alleen jammer dat het zo ver is ... |
|
|
| Aurélie |
 |
|
|
| Phortastic |
Pole Folder, Marko & Bart Maes.
Not bad :crazy: |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Pole Folder, Marko & Bart Maes.
Not bad :crazy: |
Indeed , en je kan gewoon een ontbijtje pakken en richting space vertrekken want het gebeurt allemaal overdag :toocool: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Indeed , en je kan gewoon een ontbijtje pakken en richting space vertrekken want het gebeurt allemaal overdag :toocool: |
Vet :), hoe laat? (zie nix ervan op de flyer)
En de prijs? :) |
|
|
| pooley |
aaaah schitterend!
Zo hard aanwezig !
Btw aurélie, in november is ook trancemission (flyer van?)
merci ;-) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Vet :), hoe laat? (zie nix ervan op de flyer)
En de prijs? :) |
Meer info heb ik niet :( . Misschien binnenkort op de site ?
| quote: | Originally posted by pooley
aaaah schitterend!
Zo hard aanwezig !
Btw aurélie, in november is ook trancemission (flyer van?)
merci ;-) |
Hier komt ie dan ;)
 |
|
|
| pooley |
Ow sweet terug in vilvoorde. Nieuwjaar rockte daar!
Dus aanwezig... |
|
|
|
|