|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Progrez
Sta me toe om hier mijn eerste smiley ooit te gebruiken: :stongue: |
Ieder zijn gedacht he man ... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Sta me toe om hier mijn eerste smiley ooit te gebruiken: :stongue: | Hehe. :p |
|
|
| TOR |
Jonas doet iig zijn eigen ding en dat kan hem zeker niet kwalijk worden genomen :)
Mooi initiatief alweer van Illusion, is al een tijd geleden dat ik Menno nog aan het werk heb gezien. Te overwegen. |
|
|
| Devilex |
| Mooie initiatieven inderdaad, ze bewandelen tenminste geen platgetreden paden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Fred Baker maakt meer Techtrance dan pure trance. |
Euh, nee... Niet echt :p |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Push2005
Euh, nee... Niet echt :p |
Fred Baker was trouwens al te gast op de vorige Trance Classix.
Illusion brengt de beste dj's naar België, wacht maar tot volgend jaar als de club 20 jaar bestaat. Er gaan er nog ogen trekken, maar meer los ik daarover nog niet! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Fred Baker was trouwens al te gast op de vorige Trance Classix.
Illusion brengt de beste dj's naar België, wacht maar tot volgend jaar als de club 20 jaar bestaat. Er gaan er nog ogen trekken, maar meer los ik daarover nog niet! |
I know, mooi initiatief... Maar laat Ronald Van Gelderen maar thuis in het vervolg; geen tranceliefhebber moet die :p
(zondag ga ik naar LaRocca :p) |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Push2005
I know, mooi initiatief... Maar laat Ronald Van Gelderen maar thuis in het vervolg; geen tranceliefhebber moet die :p
(zondag ga ik naar LaRocca :p) |
Mja, misschien niet, maar zijn set op 19 yrs Illusion vond ikzelf anders zeer goed! Markus Schulz was wel nog beter! |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Ja, M.I.K.E. is al jarenlang een gevestigde waarde he met een talent bedoelde ik een jong talent & Fred Baker maakt meer Techtrance dan pure trance. |
Euhm Fred Baker is ook een gevestigde waarde hoor, en heeft veel meer trance gemaakt dan tech-trance.
@Progrez: Sterk argument.. Smaken verschillen wel enzow, maar tis ni omdat het u ni aanstaat dat hij geen talent heeft. |
|
|
| TOR |
| Nutteloze discussie, jongens ;) |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Euhm Fred Baker is ook een gevestigde waarde hoor, en heeft veel meer trance gemaakt dan tech-trance.
@Progrez: Sterk argument.. Smaken verschillen wel enzow, maar tis ni omdat het u ni aanstaat dat hij geen talent heeft. |
Amen! Kritiek geven is gemakkelijk, maar tegen dit tempo zullen we met zijn allen binnenkort elke keer de grens moeten overgaan om nog een deftig feestje tegen te komen. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by TOR
Nutteloze discussie, jongens ;) |
Mja, guess you're right :) |
|
|
|
|