| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Yago
|
Hehe, die zit bij mij in de klas. :)
Wel weird dat hij zich in het Ghoststyle milieu begeeft, aangezien hij zich toch altijd als house-dj heeft geprofileerd. Hij beweerde trouwens ook op ons schoolforum dat hij op Ghoststyle progressive ging draaien, maar toen hij plaatjes opsomde ging het dus gewoon over jump en platte techno :stongue:
Wel mooi voor hem dat hij er op deze manier toch geraakt. :) |
|
|