|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 229)
|
View this Thread in Original format
| deckard1001 |
Woensdag 16 Mei Retro @ KOKORICO

Zaterdag 12 Mei Fou @ KOKORICO
3D FOU IMAGE CONCEPT
*New Dancing Concept
*Extra Plasma Screens
*Live Image Streaming
*Special Light & Lazershow
*Giant 3D Projection Piramide
*Full LED Wall on Stage With Virtual 3D |
|
|
| Devilex |
| Die retro's beginnen wel serieus tegen te steken vind ik. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
allej de Jasper z'n smoelwerk staat der ni op |
Met wat verbeelding is de tweede van links een mengeling tussen Jasper en John :p |
|
|
| Config |
| Benieuwd naar de prestatie van Harry Lemon, nog nooit een set van gehoord :) maar ie mag Flashlight alvast al draaien en nog wat ander Lemon8 spul :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
Benieuwd naar de prestatie van Harry Lemon, nog nooit een set van gehoord :) maar ie mag Flashlight alvast al draaien en nog wat ander Lemon8 spul :) |
Als die nie opent me Cages, gaak were naar huis :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Die retro's beginnen wel serieus tegen te steken vind ik. |
Dat dacht ik 5 jaar geleden ook al. Misschien vind ik het nu weer plezant :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
allej de Jasper z'n smoelwerk staat der ni op |
En die kerel die de affiches maakt mailt me een paar uur geleden dat hij een foto van mij nodig heeft. Bizar :)
Wel gratis reclame voor TA weeral :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En die kerel die de affiches maakt mailt me een paar uur geleden dat hij een foto van mij nodig heeft. Bizar :)
Wel gratis reclame voor TA weeral :p |
maw ge ging erop staan totdat je een foto gezonden hebt :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
:p
Ik heb nog geen foto ingezonden as a matter of fact... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Glexx
|
ik kijk der naar uit :D
edit:
| quote: | | Saturday 25/08 > Love Parade @ Essen (D) |
blijkbaar is deze ook al afgeschaft :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
14/05/2007 - PSW presents ProgreSsion Waves: electro @ Bar Australian, Antwerpen
Lineup:
22u00-23u30: Jaxx
23u30-01u00: Vega
01u00-02u30: Fanatix
02u30-04u00: Beltsin
Normaal gezien ging ik warmup set doen, maar nu ga ik dus iets steviger werk moeten bovenhalen :nervous: |
|
|
|
|