|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 322)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
^ Liever Jonas Steur op 20y Illusion :D |
liefst geen van beide :toothless
maar aangezien Illusion voor TRANCE staat, en het geen Club Elite Night is, hoop ik er toch op dat M.I.K.E. zijn oude draaistijl nog ns boven haalt. Dan zou ik er absoluut niets op tegen hebben dat hij er draait :D. Van Jonas heb ik al lang geen sets meer gehoord, maar ik vermoed dat zn sets mij niet echt meer zullen boeien |
|
|
| De Geert |
26 april 2008: Sensation White @ Sportpaleis
(ticketverkoop vanaf 2 februari)
meer info begin 2008 |
|
|
| Devilex |
| Al een gokje voor de lineup? Deadmau5 ? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Al een gokje voor de lineup? Deadmau5 ? |
Armin lijkt me alvast ook wel een grote kanshebber.. |
|
|
| The_G0dfather |
| guetta, corsten ... the usual dus |
|
|
| FUSyke |

Mooie verhalen moeten blijven duren, het verhaal van de legendarische Cherry Moon zal binnenkort terug helemaal opnieuw beginnen.
2 jaar na de legendarische sluiting besluit eigenaar Rudy Pincé de enige echte House of House terug te heropenen.
Vanaf zaterdag 16 februari stelt Cherry Moon zijn nieuw concept voor aan het Belgisch nachtleven.
Elke zaterdag zal Cherry Moon het centrum zijn voor kwalitatieve muziek, 2 vernieuwde zalen met elk hun apparte sfeer en kristalhelder soundsystem, een nieuw resident team en verschillende nationale en internationale artiesten die ons zullen bijstaan in de identificatie van electronische muziek in al zijn vormen.
Music is the key! Daarom heeft Cherry Moon een innovatief resident team samengesteld bestaande uit El Carlitto (Turbo rec, King Kong), Soul Phonic (Punk’id rec, Coincidence rec) en Youri Parker (Graphite rec) voor de main room, voor 2de zaal van Cherry Moon werken we op regelmatige basis samen met oa Loulou Players (King Kong, Underwater rec), Ed&Kim (Switch/Stubru) en Jens Holmes (Decadance). Zij zullen samen met internationale underground artiesten als Deadmau5, Paul Woolford (Intimacy, 20:20 Vision), Paolo Mojo (Oosh) en vele anderen ervoor zorgen dat de zaterdagen terug zullen zijn zoals voorheen!
Door de combinatie van the place, the people and the music zal Cherry Moon net zoals in het verleden gedurfd en uniek zijn.
Hopelijk tot zeeeeeeeeeeeer binnenkort!
http://www.cherrymoon.com/
http://myspace.com/thebuildingeventhall |
|
|
| Devilex |
| Waar is de Trance Energy thread gebleven? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waar is de Trance Energy thread gebleven? |
paar dagen geleden ook afgevraagd (in off topic) .. als ie daadwerkelijk niet meer terug te halen valt zitten we wel met een probleemke vrees ik |
|
|
| Devilex |
| Kan iemand dit zo snel mogelijk oplossen want anders... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FUSyke
zullen samen met internationale underground artiesten als Deadmau5, |
draait die kerel feitelijk goed ? of is ie gewoon een goedkope hype |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
draait die kerel feitelijk goed ? of is ie gewoon een goedkope hype |

Producers die willen draaien pakken meestal hun laptop met ableton mee... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb een set van hem gehoord (met voornamelijk eigen producties erin), en dat klonk wel redelijk computer-generated (of hij moet écht goed zijn).
EDIT: there you have your answer (mda. Config ;))
 |
|
|
|
|