|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Paranoid Dancer :crazy: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by FUSyke
* Mon 31/10 > Jack De Marseille @ Escape - Warcoing (Pecq) |
ook een aanrader.
Heb hem 2 weken geleden aan het werk gezien in decadance en was echt een heerlijke set en ook ne relaxte kerel :D
Moest het niet zo ver zijn zou ik hier ook zeker naartoe gegaan zijn!
Weet je soms hoe lang Laurent Garnier gaat draaien in cafe d'Anvers ?
want ik zag dit weekend ne flyer in Nederland en daar stond dat hij diezelfden avond ook ergens in Nederland gaat draaien. |
|
|
| The_G0dfather |
Was Laurent Garnier niet gestopt met draaien ? Allé, 'k geloof wel dat ie nu draait hoor maar meen me te herinneren dat ie lets say 1.5 yrs ago ofzo stopte :conf:
Niet ? 'k kan mis zijn... |
|
|
| Jasperovitsj |
Garnier draait nog volop...
Hij was vorig jaar nog te gast in Café D'anvers geloof ik, en ook een keertje in de Fuse met Jeff Mills op hun Tour die ze samen deden. :) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Was Laurent Garnier niet gestopt met draaien ? Allé, 'k geloof wel dat ie nu draait hoor maar meen me te herinneren dat ie lets say 1.5 yrs ago ofzo stopte :conf:
Niet ? 'k kan mis zijn... |
ja, da dachten wij dus ook.
Vorig jaar toen we op Ibiza waren was het een verrassing voor ons om te zien dat hij daar ging draaien, want wij dachten dat hij gestopt was (omdat hij last had van zijn oren ofzo)
& hij is vorig jaar ook op Groovecity komen draaien.
Dus volgens mij draait hij nog wel maar gewoon minder dan vroeger... |
|
|
| FUSyke |
| * Sat 29/10 > Dark Alliance Live @ Cherry Moon |
|
|
| Synthesia |
24 december - M.I.K.E. & Yves Deruyter @ Cherry Moon, Lokeren - YDR Anniversary
Nog een datum voor de agenda als ik in't land ben :)
* Synthesia signing in from Spain :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Synthesia
[b]24 december - M.I.K.E. & Yves Deruyter @ Cherry Moon, Lokeren - YDR Anniversary
Nog een datum voor de agenda als ik in't land ben :)
* Synthesia signing in from Spain :crazy: |
:eyespop: :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
[b]24 december - M.I.K.E. & Yves Deruyter @ Cherry Moon, Lokeren - YDR Anniversary
Nog een datum voor de agenda als ik in't land ben :)
* Synthesia signing in from Spain :crazy: |
mike in cherry. I'm so in :D |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Synthesia
24 december - M.I.K.E. & Yves Deruyter @ Cherry Moon, Lokeren - YDR Anniversary
|
Vet :crazy: ! Dat zou dan men eerste keer cherry moon worden |
|
|
| FUSyke |
| 10/11 > Junior Jack & Kid Crème @ Club Escape |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Vet :crazy: ! Dat zou dan men eerste keer cherry moon worden |
ni teveel van verwachten hoor ;) |
|
|
|
|