| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Dit maakt de kans alleen maar groter dat ik na de ietswat teleurstellende editie van vorig jaar, ga passen voor TE... |
dat zal bij mij puur van de line-up afhangen. Naast Andrew Bennett zal ook M.I.K.E. wel een setje draaien. De namen die daarnaast nog geprogrammeerd staan, zullen samen met de line-up van TE bepalen wat het wordt. Op TE is tot zover ik weet enkel de naam van Alex MORPH bekent |
|
|