|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 179)
|
View this Thread in Original format
| Rotationz Crew |
| thanks, had al zoiets vernomen van Domineesje. We zullen in ieder geval zeker alles op voorhand uittesten :toocool: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Rotationz Crew
thanks, had al zoiets vernomen van Domineesje. We zullen in ieder geval zeker alles op voorhand uittesten :toocool: |
had u verwezen naar hier, ja
ps: nog geen flyer? ;) |
|
|
| Rotationz Crew |
| flyer is bijna klaar (voorkant ok, achterkant bijna af) ;) |
|
|
| BZRK |
Hier zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel aanwezig zijn :) |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by Config
Denk niet dat Jonas en Menno dat zelf zo voorzien hadden... Khad liever 2 aparte sets gehad eigenlijk.. |
Zover ik weet hebben Jonas en ik samen 2 uur tot onze beschikking...
Hoe we dat invullen zien we de avond zelf wel, wordt iig. vast gaaf! :) |
|
|
| Config |
| daar twijfel ik niet aan :) |
|
|
| Estuera |
| We hebben idd van 3 tot 5 de booth in handen ;) Nog ff kijken of dat 2 aparte sets worden of b2b dan, nog iets minder dan een week om daar over na te denken :D |
|
|
| Progrez |
Ter herinnering:
Wie komt er nu vrijdag naar Fuse voor de retro house avond?
Er waren hier een paar kandidaten.
(Ik ben er in elk geval.)
En wie doet zaterdag ook Armin only?
Ik ben mijn kaart gisteren gaan halen dus het is nog steeds niet uitverkocht. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MdJ
Zover ik weet hebben Jonas en ik samen 2 uur tot onze beschikking...
Hoe we dat invullen zien we de avond zelf wel, wordt iig. vast gaaf! :) |
| quote: | Originally posted by Estuera
We hebben idd van 3 tot 5 de booth in handen ;) Nog ff kijken of dat 2 aparte sets worden of b2b dan, nog iets minder dan een week om daar over na te denken :D |
Bon, toch maar afkomen dus :) |
|
|
| Config |
| Wanneer was da nu weer? :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
Wanneer was da nu weer? :) |
Nu zaterdag. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
En wie doet zaterdag ook Armin only?
Ik ben mijn kaart gisteren gaan halen dus het is nog steeds niet uitverkocht. |
Armin Only Rollcall
---------------------
Progrez
Frednova
christina
Freezel
FenixStyle |
|
|
|
|