Originally posted by christina
gaat ge weer aan de toog te vinden zijn?:D
Natuurlijk, beste plekje :cool:
pzK
Aanwezig! :)
diddi
Ik wil ook wel gaan, maar zaterdag werken :s
Iemand een time-table? Ik heb ergens gelezen dat de capaciteit beperkt is tot 400? Iemand hierover meer info?
PS: hopelijk draait Laurent deze nog eens :D
Real
quote:
20/11/2010 - Tomorrowland DVD Avant-Premiére at Versuz
21h30 Doors & Red carpet Versuz open
21h45 DVD warming up
22h45 Tomorrowland DVD 2010 avant-première
00h00 Tomorrowland DVD night with special guests:
Joachim Garraud, Yves V and Versuz Residents Barry Fore and Dave Lambert.
Expect a premium club experience directed by the Tomorrowland and Versuz show crew.
Enter the club before 22h45 and get 5 euro reduction on the Tomorrowland 2010 DVD during the avant-première night!
Doorpolicy Men: 18 Doorpolicy Women: 17 Dresscode Men: Fashionable and Chique Dresscode Women: Trendy Bling Bling
Kassa: 15 euro
Vip: 20 euro
Allen daarheen!
Kaidreas
^ja kzal is 15euro betalen om nen dvd te zien.:rolleyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real
Allen daarheen!
Alleen al voor de Foorbarry :eyespop:
Real
Ik heb het grappigste dan nog in't vet gezet. :(
kvm
Een line-up voor Trancemission zou wel welkom zijn.
Ik heb op een ander forum ook gelezen dater slechts 400 mensen in kunnen ...
De Ledroom is dat dezelfde ingang als Noxx of is dat via een aparte kassa/ingang?
BZRK
quote:
Originally posted by kvm
Een line-up voor Trancemission zou wel welkom zijn.
Ik heb op een ander forum ook gelezen dater slechts 400 mensen in kunnen ...
De Ledroom is dat dezelfde ingang als Noxx of is dat via een aparte kassa/ingang?
22.00 - 23.00 : Kristof van den Berghe
23.00 - 00.00 : Fred Baker
00.00 - 01.00 : Airwave
01.00 - 03.00 : Cosmic Gate
03.00 - 04.00 : Beltek
04.00 - 05.00 : Fast Distance
05.00 - 06.00 : Kristof van den Berghe
Er kan inderdaad maar 400 man binnen, het is een klein zaaltje.
Als je met 5 of meer personen gaat kan je plaatsen reserveren door te mailen naar [email protected]
Er is een aparte ingang gemaakt, zo'n 10 meter naast de ingang van NOXX. Je kan er moeilijk naast kijken.
Maar qua aanpak zuigt het inderdaad donkeyballs. Daar gaat miserie van komen. 435 aanwezig op Facebook, werkelijke capaciteit 400... Er was eerst voorverkoop aangekondigd aan €13. Die hebben ze dan uiteindelijk laten vallen en gekozen voor een first come first served systeem. En toen daar natuurlijk kritiek op kwam, hebben ze maar da reserveringssyteem bedacht. Wat een idioot gedoe. En bovendien is de prijs ondertussen al stiekem verhoogd naar €15 :rolleyes:
De Geert
Ik hoop dat dat daar inderdaad geen problemen gaat geven... Op tijd komen is de boodschap.
Zouden ze een beetje overdonderd zijn door hun eigen succes of is het nog enige vorm van amateurisme? Voor de rest wel goed bezig daar precies! :)