|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
18 Maart, Powerzone Amsterdam
Create - The Spring
Line-up
- Jazper
- Airwave
- Phynn
- Nu NRG (live)
- Misja Helsloot
NU NRGGGGGG
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 18/03 > James Holden & Steve Bug @ FUSE |
:crazy: :crazy:
edit: maar probby zo vol als met guetta in de fuse... om over dat irritant volk nog maar te zwijgen :sadgreen: |
|
|
| Aurélie |
:crazy: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Freezel
18 Maart, Powerzone Amsterdam
Create - The Spring
Line-up
- Jazper
- Airwave
- Phynn
- Nu NRG (live)
- Misja Helsloot
NU NRGGGGGG
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! :D :D :D :D
Daar moet ik bij zijn..ik kijk bijna dagelijks of er een update is op hun Tour Date sectie op hun website maar die blijft maar steken op 31.12.05
Merci voor de info Freezel |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Phortastic
:crazy: :crazy:
edit: maar probby zo vol als met guetta in de fuse... om over dat irritant volk nog maar te zwijgen :sadgreen: |
vorige keer was het echt zeer goed te doen met Holden.. en tjah, de vragen naar "produits" moet je er dan maar bijnemen :D
die party in Amsterdam ziet er trouwens ook best vet uit.. maar als ik moet kiezen, wordt het Fuse. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Freezel
18 Maart, Powerzone Amsterdam
Create - The Spring
Line-up
- Jazper
- Airwave
- Phynn
- Nu NRG (live)
- Misja Helsloot
NU NRGGGGGG
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
kvond ze maar bollocks op dancevalley
misja/phynn en airwave wil ik anders wel is zien
en die party is eindhoven ziet er ook leuk uit, en tis begot een scheet ver |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kvond ze maar bollocks op dancevalley
misja/phynn en airwave wil ik anders wel is zien
en die party is eindhoven ziet er ook leuk uit, en tis begot een scheet ver |
+1
zeker omdat den 11e moeilijk wordt voor mij |
|
|
| Magistrate |
Armin van Buuren
Date 12-03-2006
City Lier
Location www.larocca.be |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Magistrate
Armin van Buuren
Date 12-03-2006
City Lier
Location www.larocca.be |
:eyes: sta sebiet in men agenda seh ! |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Magistrate
Armin van Buuren
Date 12-03-2006
City Lier
Location www.larocca.be |
Ow, lijkt mij een goede reden om eens naar La Rocca te gaan. De vraag is alleen of dat ook gaat lukken. |
|
|
| Synthesia |
| Woohoo! Armin die nog eens af komt :) Damn maart zal ook een drukke maand worden :p |
|
|
| Magistrate |
| wel vervelend dat et een zondag is |
|
|
|
|