|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FUSyke
James Holden |
Is hij al geweest ? Crap ik wou gaan :( |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Is hij al geweest ? Crap ik wou gaan :( |
Yep, gisteren |
|
|
| Beaufix |
| quote: | Originally posted by FUSyke
DANCETOUR - Den Haag - 28 augustus
13:00 - 14:45 Misja Helsloot
14:45 - 16:30 Jean
16:30 - 18:15 Rank-1
18:15 - 20:00 Remy
20:00 - 22:00 Marco V |
On Rank1 Website : Sun. August 28 Dancetour / Den Haag / Netherlands 14:30 - 16:00 :conf: :conf: |
|
|
| _Jedi |
^kdacht Rank 1 is misschien geswitched met Jean maar op DJ Jean zen website staat helemaal niets op die datum.
tenzij het de belgische Jean is? |
|
|
| FUSyke |
Voor de mensen die van retro houden: Op vrijdag 5 augustus komt er bij The Oh! on Tour (@ Hangaar 1) een tweede zaal bij met retro/trance beats va nde laatste decenia. Voor 8 kun je dus die avond zowel naar The Oh! on Tour-zaal als naar de retro-zaal.
Line up:
The Oh! on Tour: residents + Furax
Retro-zaal:
Free Fall (Tropicana)
Neon
Sven Lanvin
Yves Deruyter
Wout
Filip Delie
Elof
George's
Toch enkele leuke namen lijkt mij en maar voor 8. Enig minpuntje is het jonge volk wss maar dat kunt ge er voor enen keer bijnemen :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voor de mensen die van retro houden: Op vrijdag 5 augustus komt er bij The Oh! on Tour (@ Hangaar 1) een tweede zaal bij met retro/trance beats va nde laatste decenia. Voor 8 kun je dus die avond zowel naar The Oh! on Tour-zaal als naar de retro-zaal.
Line up:
The Oh! on Tour: residents + Furax
Retro-zaal:
Free Fall (Tropicana)
Neon
Sven Lanvin
Yves Deruyter
Wout
Filip Delie
Elof
George's
Toch enkele leuke namen lijkt mij en maar voor 8. Enig minpuntje is het jonge volk wss maar dat kunt ge er voor enen keer bijnemen :) |
qua retro toch verre van de beste namen |
|
|
| FUSyke |
BURCHTDANCE 5 - Sotto's - vrijdag 2 september 2005
Line Up:
* Niels Van Gogh (Pulvertum - Germany)
* Wout (Illusion)
* Regi (Illusion)
* F.R.A.N.K. (Carrι)
* Toby Wilson (Hof te Roellegem)
VVK 7,5
ADK 10
DUO-VIP met bubbels 65
http://www.burchtdance.be/
Weet er hier iemand of Niels Van Gogh de moeite is om te zien? |
|
|
| _Jedi |
| ^wist zelfs niet eens dat hij deejayt, khad van deze party al iets opgevangen, al dacht ik dat dit meer ging om de officiele inhuldiging van het nieuwe interieur van Sotto's. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kheb hem al op affiches van Nature One enzo zien staan de vorige jaren, dus slecht zal hij ni zijn zeker? :) |
|
|
| TOR |
Armada returns to Europe's biggest eventsship the Ocean Diva in September for D-Dance 2005. This 2nd edition will be held on two nights and will see Armin van Buuren and other guest appearances. Armin fans can get free tickets for the event buy buying 2 packets of duracell batteries, filling in the coupon and sending to it Duracell with the barcode and receipt. Tickets are limited so be quick! First come, first serve.
There will be a limited ticketsale at Ticketbox for those who can't take advantage of this offer. D-Dance will be held Friday 9th and Saturday 10th of September in Amsterdam.
Line up Friday:
Harry Lemon
Armin van Buuren
Signum
Line up Friday:
Perry O'Neil
Armin van Buuren
M.I.K.E.
Information:
D-Dance 2005
Friday 9th & Saturday 10th September
Location: Ocean Diva
Docking at: Distelweg 90, Amsterdam-Noord
Boarding: 22.00 01.00
Sailing: 01.00 04.00
End: 05.00 uur
Free Tickets available, see www.d-dance.nl
Limited Tickets for sale at www.ticketbox.nl and Free Record Shop.
Presale starts Friday July 29th, 21,75 ex fee.
het werd tijd dat er nog es een Armada-feestje kwam :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
Line up Friday:
Perry O'Neil
Armin van Buuren
M.I.K.E.
het werd tijd dat er nog es een Armada-feestje kwam :) |
damn ik kan nie :( |
|
|
|
|