|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 346)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by christina
maar wat is de bron hiervoor? want ik vind er nergens iets van terug |
Site van Vath:
City Parade Leuven Belgium
WHO
Sven Väth
WHAT
City Parade
WHEN
June 28, 2008
WHERE
City Parade
ZUSATZ INFO
No Extra Information |
|
|
| FUSyke |
La Rocca
Sat 29/03 Faith Music Part 2
Ballroom: Philip Michael Andersson - Miquell Santos - Dominico - Niko - BJ Jules - DJ Ivo - Lawrens
Wed 30/04 La Rocca Classics
Marko - Eric Beysens - Tofke - Yves Deruyter - Frank Zolex
Sun 18/05 Claude El Divino B-Day Bash
Ballroom: David Guetta - Marko - Joeri
Backstage: Eric B - DJ Ghost - Loulou Players - Furax - Marco Bailey - Miss Luna - Murvin Jay - Olivier Gosseries - Prinz - Psychogene - Rode - Tofke - Xian - Yves Deruyter
Sun 25/05 XL Sunday
Joerie - Neon - Seb Fontaine |
|
|
| FUSyke |
La Rocca
Sat 29/03 Faith Music Part 2
Ballroom: Philip Michael Andersson - Miquell Santos - Dominico - Niko - BJ Jules - DJ Ivo - Lawrens
Wed 30/04 La Rocca Classics
Marko - Eric Beysens - Tofke - Yves Deruyter - Frank Zolex
Sun 18/05 Claude El Divino B-Day Bash
Ballroom: David Guetta - Marko - Joeri
Backstage: Eric B - DJ Ghost - Loulou Players - Furax - Marco Bailey - Miss Luna - Murvin Jay - Olivier Gosseries - Prinz - Psychogene - Rode - Tofke - Xian - Yves Deruyter
Sun 25/05 XL Sunday
Joerie - Neon - Seb Fontaine |
|
|
| FUSyke |
Gaat er vrijdag iemand naar Fairmont & James Holden @ Petrol?
21/03
22 - 01 Salvatore
01 - 02 Fairmont live
02 - 05 James Holden
05 - 07 Snof & Pipco |
|
|
| FUSyke |
| Sat 24/05/08 > Pig & Dan @ Petrol |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Gaat er vrijdag iemand naar Fairmont & James Holden @ Petrol? |
Toch niet onbelangrijk om te melden:
VVK: €15 (+ €1,5 reservatiekosten per ticket)
ADD: €18 (idem)
In andere zalen die meedoen dat weekend in Antwerpen betaal je zelfs al gauw €20 in voorverkoop en €25 ADD. Niet voor deze simpele student dus weggelegd.
Het Antwerp Dance Festival is nog zo'n klucht. €19 voor 19 locaties terwijl je er maximaal 2 op een avond doet. Ik begrijp ook niet waarom Illusion meedoet. Die liggen dan ergens ten velde waar geen bussen rijden en van een shuttledienst heb ik nog niets gelezen. Dan denk ik dat er betere events op de agenda staan. |
|
|
| FUSyke |
 |
|
|
| Fomas |
28-06-2008 -> Awakenings Festival 2008
Line-up
Area V
Agoria & Oxia
Ben Sims
Boris Werner & Carlos Valdes
Christian Smith & John Selway (live)
Dave Clarke
Mauro Picotto
Monika Kruse & Gregor Tresher
Rejected (live)
Steve Rachmad
Area W
Alex Under (live)
Damian Schwartz (live)
Kabale und Lauhaus (live)
Karotte
Marco Carola
Paco Osuna
Pitto & Brent Roozendaal
Ricardo Villalobos
Richie Hawtin
Area X
Anoesjka
Derrick May
DJ Bone
Kenny Larkin
Kevin Saunderson
Oscar Mulero & Christian Wünsch
Peel Seamus
Stacey Pullen
The Advent (live)
Area Y
Adam Beyer
Cari Lekebusch
Joel Mull
Mark August
Olivier Giacomotto
Ortin Cam (live)
Pär Grindvik
Stephan Bodzin & Oliver Huntemann
Terence Fixmer (live)
The Youngsters & Scan X (live)
Area Z
Andreas Kramer
Cristian Varela & Pepo
Felix Kröcher
Gayle San
Marco Remus & Ramon Remus
Mario Ranieri & Frank Kvitta
Museum (live)
Paul Boex & Marco Rane
PET Duo
Sven Wittekind (live)
De line-up mag gezien worden, wel spijtig dat het slechts van 10u30 tot middernacht is. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Fomas
28-06-2008 -> Awakenings Festival 2008
De line-up mag gezien worden, wel spijtig dat het slechts van 10u30 tot middernacht is. |
+1 |
|
|
| Fomas |
Op de site van 'The Factory' staat het event al geruime tijd niet meer vermeld. Hopelijk is dat geen teken aan de wand. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Fomas
Op de site van 'The Factory' staat het event al geruime tijd niet meer vermeld. Hopelijk is dat geen teken aan de wand. |
Daar zou ik mij geen zorgen over maken. De mannen die het organiseren zijn wel betrouwbaar en moest het niet door gaan dan zouden ze dit zeker wel vermelden op hun myspace en de verschillende forums. En dit is nog niet het geval dus veel plezier vanavond. |
|
|
| FUSyke |
Wie gaat er vanavond naar James Holden & Fairmont?
Jasper? |
|
|
|
|