|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 360)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Komde vanavond? |
|
|
| Config |
Tegen ik? Euh ja ik ga, vandaag mijn ticket afgeprint.
Meeting in station? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Meeting in station? |
Blijkbaar ja, zo rond 23u :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Eargasm Open Air 2008 feat Earthdance
13/09/08


Tietjen draait 3u. |
Minimal/prog:
17h The X'mple (very dark minimal-talent!) 18h30 Dezz Terquez (tech-house) 20h Dynamic Brothers (resident at The End in London)
22h Redhead 00h Chris Tietjen 3u: Massimo Girardi 5u Caspar 7u Steven 9u Yoël 11u Ishtar (Purple Snow 13u R'Deem (with Loop Generation live) 15u Rollin's vs Shaï (Kairoo Rec) |
|
|
| E-motion_error |
| 25/10/2008 Armin Only @ Ethias Arena Hasselt |
|
|
| Fomas |
Zaterdag: Fomas @ Belgian Village 9u-10u30 (Detroit/Hard techno/Classics)
Er staan wel twee minimaldj's geprogrammeerd voor en na, maar tzal bij mij gene platte kak worden. Toch benieuwd of ik zelf zo vroeg zal kunnen opstaan. |
|
|
| Fomas |
Zaterdag: Fomas @ Belgian Village 9u-10u30 (Detroit/Hard techno/Classics)
Er staan wel twee minimaldj's geprogrammeerd voor en na, maar tzal bij mij gene platte kak worden. Toch benieuwd of ik zelf zo vroeg zal kunnen opstaan. |
|
|
| Real |
| Ik ga zeker proberen es langs te komen! :) |
|
|
| FUSyke |
Line-up Gysy's Room:
21.00h-23.30h: Wingz
23.30h-02.30h: POLE FOLDER
02.30h-End: Gysy |
|
|
| Real |
The fok, Pole Folder in Geel? Daar zal veel volk op afkomen. :conf:
En da's dan ook nog zo'n ongezellig chirofuif-zaaltje. |
|
|
|
|