|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 260)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Damn, ik zou mij daar nog eentje doodvervelen. Hier in België hebben we gelukkig nog de trancedj's om naar uit te kijken. |
Dat zou wel eens volgend jaar anders kunnen zijn... aangezien die kerels en dames in België meer fans hebben dan de Trance DJ's.
Maar ik voel er mij niet droevig om,
kvind dat het met Trance altijd meer om de muziek gaat.
En Sensation.. is about the Show... |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Dat zou wel eens volgend jaar anders kunnen zijn... aangezien die kerels en dames in België meer fans hebben dan de Trance DJ's.
Maar ik voel er mij niet droevig om,
kvind dat het met Trance altijd meer om de muziek gaat.
En Sensation.. is about the Show... |
idd. Ik denk niet dat trance hoofdmoot wordt op sensation volgend jaar.
Sensation moet je enkel heen gaan voor de show, anders ga je er niet heen. Onmiddellijk de reden waarom ik er niet heen ga ;) |
|
|
| djcresto |
Geen trance en geen muziek die mij iets zegt.
Maar het programma van de Lokerse feesten ziet er zeer sterk uit:
http://www.lokersefeesten.be/
van 3 tot 12 augustus |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
Geen trance en geen muziek die mij iets zegt.
Maar het programma van de Lokerse feesten ziet er zeer sterk uit:
http://www.lokersefeesten.be/
van 3 tot 12 augustus |
Hun programma wordt met het jaar beter. Veel beter dan de Gentse Feesten, waar er buiten 10 days off niets te beleven valt. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Hun programma wordt met het jaar beter. Veel beter dan de Gentse Feesten, waar er buiten 10 days off niets te beleven valt. |
Het is toch allemaal kakmuziek. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Veel beter dan de Gentse Feesten, waar er buiten 10 days off niets te beleven valt. |
ge moet niet na de gentse feesten gaan voor de muziek, wel voor den drank en de pole pole stand :D, hubba hubba :D |
|
|
| The_G0dfather |
a reminder
  |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Hun programma wordt met het jaar beter. Veel beter dan de Gentse Feesten, waar er buiten 10 days off niets te beleven valt. |
gentse feesten = folklore
lokerse feesten = festival |
|
|
| The_G0dfather |
| maw iedereen in slaap :p jk |
|
|
| Config |
| wtf, Sasha wou ik toch alleszins nog es live zien, maar das wel de dag volgend op een zware dag feesten |
|
|
| FenixStyle |
First headliner I Love Techno (10 november - Flanders Expo):
Underworld |
|
|
|
|