|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 190)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Vind het ook wat tegen vallen en weer weinig vernieuwends, maar zoals Gert zegt, als de timetable uren wat meevallen... Denk dat ik toch wel weer van de partij zal zijn :) |
|
|
| Config |
"onder andere Paul Oakenfold - de Britse tranceambassadeur"
Oi oi oi
kaasgigant had ik toch toepasselijker gevonden
en wie staat er in die future arena?
gareth emery.. hmm , ok , maar Cor Fijneman en RvG? zijn dat dan zo'n nieuwe producers/dj's?
Joop is nu ook niet bepaald meer zo upcoming.. na The world & Another World ist ook maar stil geworden, en zijn laatste productie vind ik toch ook al ni meer zo vet.. |
|
|
| Vishnu |
Amai hier zitten toch wa zagemannen bijeen :p
Ik ga dit toch serieus overwegen; Gareth Emery, Bobina, geen Armin, en idd een paar namen die niet nieuw zijn maar daarom nog niet minder goed zullen draaien als vroeger. :) |
|
|
| Devilex |
Altijd da gekwek over die lineup, eens ge ginder zijt amuseert ge u toch :)
Daarbij we weten al langer als vandaag dat ge voor sterke sets niet op dergelijke evenementen moet zijn. Hiervoor bestaat er internet of Ibiza. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Altijd da gekwek over die lineup, eens ge ginder zijt amuseert ge u toch :)
Daarbij we weten al langer als vandaag dat ge voor sterke sets niet op dergelijke evenementen moet zijn. Hiervoor bestaat er internet of Ibiza. |
Sluit me volledig aan met Dev his opinion... :) |
|
|
| Den Backer |
Kzal mijn tent maar op de parking van illusion zetten zeker da weekend? :D :tongue3
EDIT: Op de vrijdag dan na uiteraard. :p
Verder nog:
 |
|
|
| Progrez |
Sterk plan Backer. Ik opteer voor een Beta-camp op de parkeerweide naast Illusion. Proper afgewerkt met tapkraan en muziekinstallatie.
Carat Reunion doe ik zeker. TOR en christina ook dacht ik. Devilex als hij zijn boeken even opzij legt? Mrcanon? Pumaz,... ?
Illusion memories is ook te overwegen. |
|
|
| TOR |
Damn, zoveel leuke dingen dat weekend :)
Club Elite Night behoort sowieso niet tot de mogelijkheden voor me.. Carat Reunion daarentegen wel en dat wil ik absoluut niet missen :crazy: Voor de zaterdag twijfel ik nog tussen Rétro Pulse of een rustig avondje thuis, lol. |
|
|
| domineesje |
Ik denk dat deze hier ook nog niet tss staat
Click |
|
|
| Den Backer |
Next Extreme Reunion + Sets
| quote: | Originally posted by Enterprise
Nog even geduld, midden january worden ze op de site geplaatst ter introduktie van de volgende Reunion. Deze gaat door op 31.03.07 terug in de Silo....................................... Very Happy |
a.k.a. Franky Jones dus...
www.extreme-reunion.be |
|
|
| TOR |
^..en mijn dag is geslaagd. :)
Over retro gesproken, het eindejaarsprogramma van Pulse Factory:
 |
|
|
| MikeVee |
| Hmmm, Extreme reunion en Sensation op dezelfde dag, keuze maken .... :( |
|
|
|
|