|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 244)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by obssession
waar draait ge in't kort ik zal afkomen en achteraf mijn mening ( en wel degelijk eerlijk ) over uw kunnen hier placeren, als ge het waarmaakt sreek ik uw postings nooit meer tegen , en anders zeik ik u hier even hard af als de mensen waar gij het nu bij doet. deal? |
kinda funny but.. hij draait in den Illusion zondag :p
op de rest ga ik niet reageren, daar hebben we nog andere almachtige en alwetende forumleden voor |
|
|
| Xilver |
obssession, je bent een idioot. En dat wel om verschillende redenen:
1. Jasper draait op de Club Elite Night in Illusion. Vrij belachelijk om dan tegen hem te gaan zeggen dat alle namen op de Club Elite Night meer bewezen hebben dan hij.
2. Je gebruikt een zin per post.
3. Die posts staan dan ook nog eens vol onzin.
4. En vol schrijffouten.
5. Als jij denkt dat het merendeel hier loopt te kwijlen over "strings-trance" zoals je het zelf noemt, dan zal je dringend je kennis van het begrijpend lezen eens moeten opfrissen.
6. Obsession is voor zover ik weet nog steeds met 1 's' geschreven.
7. Het gaat hier in de verste verte niet over smaak, maar over het feit dat sommige resident DJ's van Illusion echt niet kunnen draaien. Draaien is meer dan alleen platenkeuze. Ook meer dan alleen techniek. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Config
kinda funny but.. hij draait in den Illusion zondag :p
op de rest ga ik niet reageren, daar hebben we nog andere almachtige en alwetende forumleden voor |
Vind ik eigenlijk nog het schandaligste feit van allemaal.
DJ's liggen afzeiken van een club waar je de komende week nog moet draaien. Je mag gerust zijn dat we je set duidelijk zullen beluisteren en eens zien of jij wel degelijk kan phasematchen als het er op aankomt. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Vind ik eigenlijk nog het schandaligste feit van allemaal.
DJ's liggen afzeiken van een club waar je de komende week nog moet draaien. Je mag gerust zijn dat we je set duidelijk zullen beluisteren en eens zien of jij wel degelijk kan phasematchen als het er op aankomt. |
Ik ben zeker dat hij dat kan hoor.
Ik dacht ook niet dat Jasper de dj's zat af te zeiken, hij had gewoon de bedenking gemaakt dat men in de nr 1 tranceclub van België toch wel wat meer technische bagage van een dj mag verwachten. Wat erger is, als de dj die technische bagage dan heeft en het nog vertikt om een transition of een set zo goed mogelijk in elkaar te steken/laten verlopen. Is er geen mooiere manier om aan te tonen dat het beter kan dan door het zelf te gaan bewijzen? Jasper mag dan nog geen grote naam zijn, ik ben er 100% zeker van dat hij de residents los onder tafel zal op basis van zijn technische bagage alleen al. En wie zou er eigenlijk niet in de Illusion willen draaien? De club heeft toch ook een geschiedenis dacht ik. En ik denk dat geen enkele dj hier op het forum dat zou weigeren. Gaat ge dan later tegen uw klein mannen zeggen: "Ik heb ooit de kans gekregen om in de Illusion een gig te spelen, maar ik heb geweigerd omdat de Illusion residents niet goed kunnen draaien." ? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
DJ's liggen afzeiken van een club waar je de komende week nog moet draaien. |
Ik heb in geen enkele post van Jasper gelezen dat hij ze zat af te zeiken. Hij heeft openlijk zijn gedacht neergepend. Maar ipv met goede tegenargumenten aan te komen, heb jij hem wel zitten afzeiken ivm z'n website, z'n prestaties tot nu toe, enzovoort. Een ding weet ik wel zeker en dat is dat hij wel degelijk kan draaien!
En nog iets: Omdat hij er moet draaien mag hij niet kritisch zijn? Sinds wanneer is dat de regel? En dat hij er draait, heeft hij niet te danken aan de residents.
Ik vind ook dat die residents beter moeten draaien en niet zo moeten aanmodderen. Ach ja, wat maakt 't uit toch? Ze verdienen hun geld zonder al te veel moeite te moeten doen. De helft van 't publiek is daar meestal toch te gedrogeerd om de trainwrecks op te merken. |
|
|
| Devilex |
Het is nu toch al algemeen geweten dat je als muziekliefhebber in geen enkele Belgische club meer moet zijn op een doorsnee avond. De enige club die op zich nog iets of wat betekent qua internationale uitstraling is de Fuse. Al de rest teert op zijn reputatie of moet het hebben van massa's guests, gratis drank of gratis inkom.
Zou het trouwens niet beter zijn van de hele club-discussie hier verder te zetten |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ik heb in geen enkele post van Jasper gelezen dat hij ze zat af te zeiken. Hij heeft openlijk zijn gedacht neergepend. Maar ipv met goede tegenargumenten aan te komen, heb jij hem wel zitten afzeiken ivm z'n website, z'n prestaties tot nu toe, enzovoort. Een ding weet ik wel zeker en dat is dat hij wel degelijk kan draaien!
En nog iets: Omdat hij er moet draaien mag hij niet kritisch zijn? Sinds wanneer is dat de regel? En dat hij er draait, heeft hij niet te danken aan de residents.
Ik vind ook dat die residents beter moeten draaien en niet zo moeten aanmodderen. Ach ja, wat maakt 't uit toch? Ze verdienen hun geld zonder al te veel moeite te moeten doen. De helft van 't publiek is daar meestal toch te gedrogeerd om de trainwrecks op te merken. |
Als ge ni weet waarover ge praat dan moet ge zwijgen.
Drugs zitten in elke club en gelijk het misschien ooit geweest is in Illusion zal het nooit meer zijn.
Ik geloof wel dat hij kan draaien, anders zou hij niet mee op die affiche staan. De Illusion residents kunnen ook draaien.
Eén mindere prestatie maakt dat jullie zeggen dat zij dat niet kunnen.
Jasper zal ooit ook wel eens zo'n avond kennen, gaan jullie hem dan ook zo afmaken? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dan zal je dringend je kennis van het begrijpend lezen eens moeten opfrissen.
|
Dat lijkt bij velen hier wel het probleem. Djeeezzz.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
De Illusion residents kunnen ook draaien. |
Ik haal niet graag oude koeien oude de sloot; noch heb ik me verder gemoeid in deze discussie totnutoe... Maar ik heb de residents wél al verscheidene keren aan het werk gezien. 2x @ Illusionbeach, 2x @ Sportpaleis (18&19y Illusion) en 2x in de club.
Dat zal voor u, als vaste Illusionbezoeker als weinig beschouwd worden; en dat is misschien ook wel zo... Maar ik heb deze 6 keer toch aandachtig naar de residents geluisterd zonder vooroordelen. Op basis hiervan, en nu nog maar eens via de livestreams, mag ik toch wel concluderen dat het, met alle respect, dikke prutsers zijn. Niet allemaal; maar toch velen.
Bvb Dj Jan, die ooit als halve legende door het leven kon gaan, zou beter nog eens opleven naar zijn status ipv te mixen zoals ze op boerenfuiven in Oedelem doen.
En ja, voor mij ligt het objectief vast dat ze er niets van kunnen. Ik zal ze steeds opnieuw een kans geven telkens als ik naar Illusion zou gaan; maar voorlopig is dit mijn conclusie en daar kan je niet rond. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by obssession
niet iedereen is zo perfectr als gij he! sommige mensen kunne zich weldegelijk ZELF amuseren zonder zich te laten afhangen van 'perfecte mixes'. |
Ik begrijp niet waar sommige mensen het vandaan halen dat de zogeheten 'haters' zich niet kunnen uitleven of zich nooit in een club begeven. Jasper heeft best wel wat feestjes achter de rug en staat geenszins aan de kant met zijn armen gekruist of zo. Dat argument komt telkens terug maar er zit geen enkele grond van waarheid in, tenzij je via paranormale wegen beter weet hoe iemand anders' leven eruit ziet natuurlijk.
| quote: | Originally posted by obssession
ik vindt zelf da gij durft spreken over wanna be dj's lol wa hebt gij zelf al bewezen om zulks een commentaar te geven? Al die namen die op club elite night staan hebben denk ik wel iets meer bewezen als u... |
Bekendheid is niet gecorreleerd aan kwaliteit. Nog zo'n argument dat ten onrechte terugkomt.
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Eén mindere prestatie maakt dat jullie zeggen dat zij dat niet kunnen. |
Je blijft het hebben over die ene mindere prestatie, maar het gaat wel degelijk om meerdere zwakke optredens. Het verbaast me dat je dat nog steeds niet onder ogen wilt zien. Als er louter sprake was van een simpele offday, hadden we deze discussie nooit gehad. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik begrijp niet waar sommige mensen het vandaan halen dat de zogeheten 'haters' zich niet kunnen uitleven of zich nooit in een club begeven. Jasper heeft best wel wat feestjes achter de rug en staat geenszins aan de kant met zijn armen gekruist of zo. Dat argument komt telkens terug maar er zit geen enkele grond van waarheid in, tenzij je via paranormale wegen beter weet hoe iemand anders' leven eruit ziet natuurlijk.
Bekendheid is niet gecorreleerd aan kwaliteit. Nog zo'n argument dat ten onrechte terugkomt.
Je blijft het hebben over die ene mindere prestatie, maar het gaat wel degelijk om meerdere zwakke optredens. Het verbaast me dat je dat nog steeds niet onder ogen wilt zien. Als er louter sprake was van een simpele offday, hadden we deze discussie nooit gehad. |
Enfin, deze discussie is nu al lang genoeg bezig.
Ik heb mijn mening, jullie ook en laat ons het daarbij houden.
De mensen achter Illusion liggen in ieder geval niet wakker van wat hier geschreven wordt.
Ze zullen er ook wel komen met hun 'fanboys'.
Het enige wat ik vraag is dat men op een beleefde manier gepraat wordt en niet iedereen over dezelfde kam scheert.
Jean, Christophe, Nico, Franky, David zijn zeker geen prutsers.
Als jullie DJ Jan zo willen omschrijven so be it, maar duw dan niet automatisch de volledige crew in jullie hokjesmentaliteit. |
|
|
| The_G0dfather |
| Relletjes :toothless |
|
|
|
|