|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 171)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
MikeV: peppermill is ZO ENORM fout.
Past in 'Dimi' zijn going fout programma ! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by pooley
MikeV: peppermill is ZO ENORM fout.
Past in 'Dimi' zijn going fout programma ! |
Het gaat mij om de muziek, de omgeving boeit me dan niet zo.
Op non-hardcore avonden is het daar idd marginaal, nog wel nooit geweest dan maar die line-ups spreken voor zich.
Tijdens de hardcore-avonden valt het goed mee aangezien de security dan serieus streng is qua leeftijdscontroles en gedrag.
| quote: | Originally posted by Progrez
|
famoust? Moet dat niet most famous zijn, of is het zo slecht gesteld met mijn engels. :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
famoust? Moet dat niet most famous zijn, of is het zo slecht gesteld met mijn engels. :o |
famous of most famous maar famoust zegt mij ook niks :D |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Estuera
+zeer waarschijnlijk Menno de Jong en Jonas Steur daar dezelfde nacht ;) |
Moet het natuurlijk weer lukken da ik examens heb den 11de :( :whip: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
+zeer waarschijnlijk Menno de Jong en Jonas Steur daar dezelfde nacht ;) |
Niet op letten, FUSyke post altijd de verkeerde namen :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Moet het natuurlijk weer lukken da ik examens heb den 11de :( :whip: |
zijde wel zeker?
11 november is bij mijn weten nog altijd een officiele feestdag he |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by djcresto
zijde wel zeker?
11 november is bij mijn weten nog altijd een officiele feestdag he |
Jep, kheb maar examen den 13den, maar ik zal studiewerk genoeg hebben, vrees ik! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
famoust? Moet dat niet most famous zijn, of is het zo slecht gesteld met mijn engels. :o |
dat komt omdat het gemiddelde IQ van een Retro Houser dezelfde curve volgt als deze van de jumperkes tegenwoordig |
|
|
| MikeVee |
Na een paar uurtjes alwer wakker :nervous: .
Zalig feestje gisteren, eerst wat zweven met Markus :crazy: . Dan, onder een papiersnipperregen, tjd voor een hoger tempo dus begon Paul van Dyk aan een setje in zijn stijl :crazy: :crazy: . Op naar Mayday voor men volgende PvD set :cool: |
|
|
| Den Backer |

 |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Tor? Devilex? Den Backer?...
Het lijkt wel een Extreme revisited daar in de immer gezellige Fuse. |
Khad het al gezien... Mja kwil wel gaan, als der gng volk meegaat! :)
Fred? Sasha? Tor? ect... ? |
|
|
|
|