|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 271)
|
View this Thread in Original format
| Gevork |
5 augustus
Armada@the beach in Bloemendaal aan Zee (NL)
met:
Armin van Buuren, Blake Jarrell, Matthew Dekay en Mischa Daniels.
AANWEZIG voor Matthew Dekay!!! |
|
|
| BZRK |
| Damn, ik wil Blake Jarrell zien. En aangezien ik em op Tomorrowland niet kan horen.. tempting |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Solar1
Super trance feestjes, heerlijke line-ups, zalige sfeer... vind je heus wel op minder dan 3 uur rijden met de auto hoor!
Die vergelijking met een danscafé slaat werkelijk nergens op |
Ik ben van Kortrijk, en jij waarschijnlijk van Hasselt, zo te zien. Dat is al zeker anderhalfuur dus wij kunnen ook echt niet vergelijken. Maar als je mij wilt tegenspreken, ga uw gang dan maar; en som hier gerust een paar interessante feestjes op |
|
|
| Solar1 |
ZO hard hoef je toch niet te zoeken voor kwalitatief goede trancefeesten hoor. Daarbij kijk ik meestal in de richting van onze noorderburen. Pakweg Amsterdam of Den Haag zullen dan wel even "ver" zijn vanuit Hasselt als van Kortrijk.
Dat "been there done that" geldt niet voor mij. Mijn passie is trancemuziek. Meestal weet die muziek mij wel in vervoering te brengen. Daarvoor ga ik naar feestjes. Het concept, de locatie, etc maken niet zoveel uit. Zolang er maar kwalitatieve muziek/DJs zijn, en ik samen met gelijkgestemde mensen kan genieten, en al de rest kan vergeten. :disbelief :crazy: Daar kan je toch nooit genoeg van krijgen???
Naar een danscafé ga je niet voor de muziek, maar om te zuipen of vrouwen te versier of ambras te krijgen of vul zelf maar in...
S. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Solar1
ZO hard hoef je toch niet te zoeken voor kwalitatief goede trancefeesten hoor. Daarbij kijk ik meestal in de richting van onze noorderburen. Pakweg Amsterdam of Den Haag zullen dan wel even "ver" zijn vanuit Hasselt als van Kortrijk.
|
Not true. Als je vanuit Brugge ofzo naar Den Haag wilt dan moet ge eerst al naar Antwerpen.. terwijl als ge in Hasselt zit veel sneller de grens over kan.. het scheelt redelijk wat in tijd hoor.. |
|
|
| Solar1 |
Inderdaad, vanuit brugge naar den haag is 10km langer dan vanuit hasselt leert routeplanner me...
Ach ja, ik bedoel maar, als je er écht heen wil, zijn het overbrugbare afstanden |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Solar1
Inderdaad, vanuit brugge naar den haag is 10km langer dan vanuit hasselt leert routeplanner me...
Ach ja, ik bedoel maar, als je er écht heen wil, zijn het overbrugbare afstanden |
:toothless
maar serieus.. vind maar eens iemand die meewil naar Holland, alleen gaan is ook nix ze |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by Config
:toothless
maar serieus.. vind maar eens iemand die meewil naar Holland, alleen gaan is ook nix ze |
da ken ik als mede Bruggeling. Het is niet makkelijk. Anders was ik ook naar intuition geweest.. |
|
|
| Magistrate |
| jullie hebben elkaar toch? |
|
|
| FUSyke |
Wie gaat er zaterdag 21/07 allemaal naar John Digweed @ 10 Days Off?
Line up:
B-Live Room
Fred Nasen [BE, 23-01]
100% Isis [NL, 01-03]
John Digweed [UK, 03-06]
DVJ X-ian [BE, 100% DVD set, 06-08]
visuals by Art Point M [FR, 23-end]
Mine White Room
Sigi [BE, 23-02]
Joakim [FR, live, 02-03]
Makossa & Megablast [AT, 03-06]
Ball Room
Marcus Worgull [DE, 23-01]
Swirl People [BE, live, 01-02]
Raoul [BE, 02-04]
Dixon [DE, 04-06] |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pff, ik wil wel, maar ik heb geen zin om daar op m'n eentje te staan. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Ik twijfel, kans dat ik pas de dag zelf beslis, al is m'n financiële situatie eigl ook weer niet te rooskleurig :p |
|
|
|
|