|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 170)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by FUSyke
11/11 > Ron Van den Beuken @ Illsuion |
repost... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
REVERZE 2007
Sat 27/01/2007
Area 1 : Are You The Chosen One ? (Mainstage)
Francois
Massiv vs The Rebel
Dark-E vs D-Feat
Greg C Live
Ronald-V vs E-Max
Coone
Q-ic Live
Ruthless
The Prophet
Technoboy
Promo
Hosted by MC Villain
Area 2 : Have You Seen the Signs yet ? (Hospitality Center)
Stone (BE)
Lethal MG
Binum
Playboyz vs Tek Soldierz
Marcky vs Pat B
DJ Mystery
Bad Boyz vs Genius
Lobotomy Inc vs Chicago Zone - Live Battle
Dr. Rude
Deepack
Headhunterz Live
Hosted by MC Ruffian
Area 3 : Do You Believe There's More ? (Foyer)
Franky Jones
DJ Ghost
Da Boy Tommy & Da Rick
Poogie Bear vs DJ Tronic
DJ Rob & MC Joe
Lady Dana
Darkraver
Paul Elstak
DJ Yves vs Kristof & MC Chucky |
Tot elf dj's per hall, op een tijdspanne van pakweg 9 uur? :conf:
Soit, niet dat het mij iets uitmaakt want geen haar op m'n hoofd dat er aan dacht om te gaan :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Tot elf dj's per hall, op een tijdspanne van pakweg 9 uur? :conf:
Soit, niet dat het mij iets uitmaakt want geen haar op m'n hoofd dat er aan dacht om te gaan :D |
Zal wel van 21 tot 7 duresn, dus 10 uur => 9 dj's elk een uur en de live-acts elk een half uur. Dan klopt het. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Tot elf dj's per hall, op een tijdspanne van pakweg 9 uur? :conf:
|
ik was identiek hetzelfde aan het denken ... maar goed, zal wel iets zijn wat enkel ECHTE jumperkes kunnen begrijpen :p
edit: een uur per dj zou ik niet veel vinden eigenlijk |
|
|
| Config |
Area 1 : Are You The Chosen One ? (Mainstage)
looooooooooooooooool :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FUSyke
11/11 > Ron Van den Beuken @ Illsuion |
die komt ni alleen :p |
|
|
| Devilex |
| Wanneer kan iets zoals die Reverze niet met trancenamen? |
|
|
| MikeVee |
| quote: |
Friday 20/10 - Vonyc Session (Amsterdam Dance Event) @ Escape, Amsterdam: Paul Van Dyk, Markus Schulz
|
Morgen weer eens PvD :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Progrez |
Tor? Devilex? Den Backer?...
Het lijkt wel een Extreme revisited daar in de immer gezellige Fuse. |
|
|
| TOR |
| Denk dat het er iets harder aan toe zal gaan dan in de Silo, gelet op de smiley ook.. Maar dat kan ook goed zijn, te overwegen :) |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by FUSyke
11/11 > Ron Van den Beuken @ Illsuion |
+zeer waarschijnlijk Menno de Jong en Jonas Steur daar dezelfde nacht ;) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Progrez
Tor? Devilex? Den Backer?...
Het lijkt wel een Extreme revisited daar in de immer gezellige Fuse. |
Is goed te overwegen, U hoort mij nog:) |
|
|
|
|