|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Wanneer draait Jonas? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by pooley
Wanneer draait Jonas? |
25 mei in Club ASTA in DenHaag ;)
en armin ook en nog anderen
is dab ASOT 250 XXL
en 't ga megadruk zijn :)
xxx |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by pooley
Wanneer draait Jonas? |
0-2 dacht ik.
Weet nog niet of ik kan, weet nog niet of ik in het vroege of late team zit op men stage. |
|
|
| djcresto |
Phynn, Ronald van Gelderen, Misja Helsloot
Omdat Koninginnedag ditmaal op zondag valt vieren we Koninginnedag dus op zaterdag. Logisch toch? Vanavond hebben wij maar liefst drie kroonjuwelen in de aanbieding:
PHYNN gaat het hélemaal worden volgens iedereen, volgens ons IS hij het al. Een nieuwe naam die in korte tijd al de nodige credits heeft opgebouwd. Terecht? Hoor het zelf.
RONALD VAN GELDEREN is natuurlijk allang een gevestigde naam. Sinds hij zijn alter ego Kid Vicious achter zich heeft gelaten is hij overal ter wereld te vinden, vaak in combinatie met zijn goede vriend Ferry Corsten.
MISJA HELSLOOT draait regelmatig in AStA en staat altijd garant voor een knallend einde van de avond.
Koninginnedag 2006 vier je gewoon in de AStA. Oranje kleding en juwelen staan gewoon leuk.
Prijs : 10,00
Membership prijs : 8,00
Open : 23.00 - 05.00 uur |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
25 mei in Club ASTA in DenHaag ;)
|
pooley bedoelde ongetwijfeld het uur op die ene party ;)
25 mei staat ook enkel aangeduid op armin zijn agenda. Zowel op die van de Asta als van Jonas is hierover nog niets terug te vinden. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
pooley bedoelde ongetwijfeld het uur op die ene party ;)
25 mei staat ook enkel aangeduid op armin zijn agenda. Zowel op die van de Asta als van Jonas is hierover nog niets terug te vinden. |
wist wel dat fré dit bedoelde, ik nam het alleen subtiel aan ;)
het staat toch op een van Jonas zijn sites ;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by pooley
Wanneer draait Jonas? |
Jonas draait van 1 tot 3.
Daarvoor draai ik samen met 2 anderen 3 uur nonstop choonage :D Al wie komt mag gerust requests doen en ik zal zien wat binnen de mate van het mogelijke valt! ;) |
|
|
| Kaidreas |
^ik wil bij u een request doen en bij jonas ook, tis tenslotte een schijf van zen eigen. :p
waar zit die eigenlijk, kheb die al lang niet meer zien posten:p |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ik wil bij u een request doen en bij jonas ook, tis tenslotte een schijf van zen eigen. :p
waar zit die eigenlijk, kheb die al lang niet meer zien posten:p |
Daar is ie toch :D
U had een request? Een nee heb je, een ja kun je krijgen, dus vraag maar raak :cool: |
|
|
| Push2005 |
| Een paar Dj Sammy platen :p |
|
|
| Antony |
| neje neje, pakt die nieuwe van DJ F.R.A.N.K. me Danzel :crazy: |
|
|
| 1Million$shot |
people,
dit weekend is het 4 jaar Versuz.
zijn er soms nog feesterkes die zaterdag ook gaan ?
greetz
Greg |
|
|
|
|