De eerste Airwave track was toch 'I want to believe'?
TOR
Config
aachh jammer, mijn ticket voor Cattaneo is al een tijdje binnen. Dat kon ik gewoon niet missen..
Config
Sasha speelt een 4u set at Woodstock Bloemendaal NL zondag - in de vooravond. Er zijn nog tickets.
Iemand zin on samen te rijden? Wil gerust chauffeur zijn.
Hij draait ook in La Rocca later op de avond maar aangezien ik moet werken maandag... het in La Rocca ook geen 4u set zijn.
Geef rap een seintje of pm, dan kunnen we nog afspreken.
Wordt zeker de moeite en ze verwachten alvast droog weer en ietsje warmer dan vandaag.
Config
Uiteindelijk niet naar Sasha geweest omdat ik opgevangen heb dat Sasha en Hernan elk een set van 3u gaan draaien op Extrema Outdoor :crazy: :crazy:
Morgen naar Hernan in de Fuse, set van 7u. Van 1u tot 8u. Wordt ook zwaar de moeite. Als er nog zijn die willen meegaan, ben rond 23u30 in Brussel Zuid.
BZRK
Hoe gaie gij naar Extrema?
Config
Auto. Was de gemakkelijkste optie voor ons de voorbije jaren.
BZRK
Mocht ge nog 2 plaatskes over hebben, moet ge maar eens roepen :o
TOR
Hernán was weer heer en meester achter de decks gisteren :crazy:
Config
Kan ik alleen maar beamen.. Wat een platen! De ene parel na de andere en dat een hele nacht lang. Heerlijke opbouw van de set ook. Komt in mijn alltime favourite sets!
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Kan ik alleen maar beamen.. Wat een platen! De ene parel na de andere en dat een hele nacht lang. Heerlijke opbouw van de set ook. Komt in mijn alltime favourite sets!
jammer dat ik er niet bij was, maar achteraf bekeken geen slechte keuze. Ik was gewoon stikop deze week. Ik lag al te slapen voor het in de Fuse goed en wel begonnen was :p
TOR
De titel van 'baslijn van de avond' gaat naar deze trouwens :crazy: