|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik zou ook graag willen gaan. kheb aan tom en anja gevraagd of ze geen goesting hebben om vroeger te vertrekken. Beetje te shoppen, rondhangen of wat te drinken in den haag. Dat is altijd best wel leuk.. maar kweet niet of het 100% doorgaat.
misschien zijn hier nog wel mensen dat daar zin in hebben? |
ikke:D |
|
|
| djcresto |
voor wie niet naar Armin, I love techno of iets anders gaat op 12 november is er nog:
Rudy Sylvester in concert & DJ Goemie
@ cafetaria sporthal oudegem, gekend van de eerste Beta Party ;) |
|
|
| FUSyke |
| Fred Baker is nu elke zaterdag resident in Cherry Moon |
|
|
| Synthesia |
| Oh zeer goed nieuws :) Zal eens wat vaker gaan nu..is toch niet zo ver |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Oh zeer goed nieuws :) Zal eens wat vaker gaan nu..is toch niet zo ver |
idd moet ik ook eens checken |
|
|
| Jasperovitsj |
| Fred had toch ergens gepost dat hij er wel geen trance ging spelen, maar eerder het hardere werk? |
|
|
| Synthesia |
| ^^ Yep heb dat hier ook ergens gelezen op het forum. Maar als't hardtrance is dat ook eens plezant. Mag wel eens hard zijn voor mij zolang het niet te monotoon is. Of beetje hardstyle, etc., als't maar geen hardcore is. |
|
|
| Zehra |
| hij begint met trance en gaat dan geleidelijk aan over op hardtrance & techno. zoals hij zelf zegt : 'it's not the place to play quality trance but well good tracks. I hope that a lot of people will come there soon. the official party is the 19th of november' |
|
|
| emma |
vanavond Jack de Marseille in Decadance @ Gent.
Lekkere tech-house :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by emma
vanavond Jack de Marseille in Decadance @ Gent.
Lekkere tech-house :D |
Ik had wel willen gaan maar ik moet morgen vroeg op voor mijn stage:whip: :( |
|
|
| emma |
was een supergezellig kwaliteitsfeestje !
Jack de Marseille is echt een held en erg sympa kerel.
één van de beste Belgische feestjes voor mij dit jaar :D |
|
|
| FUSyke |
Iets voor Kerstavond:
24/12/05 >>> 20 YEARS YVES DERUYTER @ Cherry Moon
Line Up:
YDR
DJ Elof
... |
|
|
|
|