|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 299)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Eerst eens wat setjes checken om te zien of hij draait zoals hij producet :) |
|
|
| FUSyke |
Regi in the Mix
Regi Penxten van Milk Inc. heeft geen zin om te wachten tot zijn Supersized III-optreden met Linda op zaterdag 27 september 2008 in het Sportpaleis. Vrijdag 4 april is hij al live en met ‘special guests’ te gast in de Lotto Arena voor Regi in the Mix. Danceliefhebbers gaan die avond vanaf 22.00 uur uit de bol. Kaartjes kosten 20, 22,50, 25 en 30 euro en kunnen nu al worden besteld. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Kaartjes kosten 20, 22,50, 25 en 30 euro en kunnen nu al worden besteld. |
Waarom 4 verschillende type kaartjes? Is die dansvloer in zones ingedeeld ofzo :conf: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waarom 4 verschillende type kaartjes? Is die dansvloer in zones ingedeeld ofzo :conf: |
Bij de duurdere tickets krijgt ge een eigen vierkante meter ter beschikking om zo ongestoord de meest waanzinnige en ultracoole jumpmoves te kunnen vertonen.. :o |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Regi in the Mix
Regi Penxten van Milk Inc. heeft geen zin om te wachten tot zijn Supersized III-optreden met Linda op zaterdag 27 september 2008 in het Sportpaleis. Vrijdag 4 april is hij al live en met ‘special guests’ te gast in de Lotto Arena voor Regi in the Mix. Danceliefhebbers gaan die avond vanaf 22.00 uur uit de bol. Kaartjes kosten 20, 22,50, 25 en 30 euro en kunnen nu al worden besteld. |
Hey megalomaniac
You're not Jesus
Yeah, you're no ing Elvis
Special, as you know yourself, maniac
Step down
Step down
© Incubus |
|
|
| Jasperovitsj |
:haha:
^ @ BZRK én Regi |
|
|
| The_G0dfather |
| Iemand naar Jeff Mills geweest dit weekend ? Hoe was 't? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Iemand naar Jeff Mills geweest dit weekend ? Hoe was 't? |
Yep zijn geweest. Best wel aardig setje. Ik ben nu niet zo thuis in de techno-scene, dus de enige tracks die ik van naam kende waren Jeff Mills - The Bells en Ame - Rej.
Het was leuk om nog eens echte bonkende techno te horen, itt de minimal die ik de voorbije jaren op ILT enz hoorde.
De Fuse op zich viel ook wel mee. Resident-dj's draaiden in dezelfde lijn als Jeff Mills. Sfeer was ook wel goed, al is het toch een compleet ander volk dan ik gewoon ben in clubs :) |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Iemand naar Jeff Mills geweest dit weekend ? Hoe was 't? |
Yep zijn geweest. Maar dan wel op Awakenings samen met Progrez. Na een verdienstelijke Shinedoe, verrassend harde Quince en een verrassend sterke live van Counterparts was het de beurt aan de eerste native detroitheld. Mills begon na een prachtige melodieuze opener al direct met 'Rhythim Is Rhythim - Strings Of Life' op de voet gevolgd door 'Aztec Mystic - Jaguar'. Enkele Millsklassiekers later speelde hij nog 'The bells' natuurlijk. Zoals verwacht waren dat meteen ook de drie commercieelste platen van de avond. Robert Hood ging nadien nog snoeihard door en vervolgens dj Bone die zorgde voor enkele stevige platen als afsluiter. Het was over het algemeen het hardere Detroitwerk, maar verre van een spijtige zaak omwille van de nodige klassiekers en het feit dat diepere melodieën wel eens dreigden te verdwijnen in het stadiongeluid wat mijns inziens dan ook het enige minpunt van de avond was. Een ander positief punt was dat we niet moesten zoeken naar 'feestbeesten' met onnodig schreeuwerige kledij en lichtstaafjes die we 10 november wel in Gent mogen verwachten. Het draaide allemaal rond de muziek en de immense lichtshow. |
|
|
| Fomas |
Met wat vertraging de flyer van het volgende evenement dat het vermelden waard is.
 |
|
|
|
|