|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Wat is daar nu mis mee? Ik wou gewoon laten zien dat de show in orde was.
Daar stoor ik mij hier soms wel aan. Precies of er bestaat alleen maar trance. En ofdat trance alleen maar de beste muziek is:rolleyes: In alles zijn er goede en slechte zaken. Sta ook eens open voor andere genres! |
Ik sta open voor andere genres, behalve schijt-rnb en diarree-jump. Hell, ik heb zelfs Guns & Roses en Korn soms opliggen in de auto, goed hard. Maar kom me ni af met die gore platte jump want dan smijt ik whoever it is direct uit menne auto. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Progrez
Als ik moest kiezen zit ik nog liever 4 dagen op een wei in Werchter (in de gietende regen) dan 1uur tussen die ***** te moeten rondlopen.
|
Lol dat hoeft voor mij toch ook weer niet :p
Tegen jump kan ik niet; maar er is sommige hardstyle die wel nog best te pruimen valt; die sound is al minder cheap dan jump hoor. Ik tomorrowland ben ik trouwens naar Luna gaan kijken en dat was best wel nog ok...
In jump en hardcore zit er idd weinig; maar ik denk dat hardstyle wel nog originele elementen bevat... het is 'n soort nieuwe hardtrance eigenlijk
Ik ga dan nog liever naar Dranouter, graspop of pukkelpop dan dat ik op :nervous: werchter:nervous: moet vertoeven! |
|
|
| djcresto |
| jump is een onderdeel van hardstyle dat nu heel populair is in het buitenland enja overgewaait komt uit België |
|
|
| Push2005 |
Dat denk ik niet...
Jump is geen onderdeel van hardstyle, en ten 2de jump is zo goed als ontstaan in België :)
Het zijn artiesten als Da Rick & Da Boy Tommy die eind de jaren '90 ermee begonnen zijn; Jump waait nu pas over van ons land naar het buitenland... da boy Tommy enzo komen in ons land ondertussen al niet meer aan de bak omdat ze wat out zijn; maar ik herinner me decibel 2004 in nederland waar ze toch nog mooi stonden te pronken als headliner en ze erg populair waren.
Jump is net hét export product van belgie naast dance. Denk maar aan Dj HS; Gio; Coone; Greg C ... allemaal belgen die begonnen zijn eind jaren'90 en nu hun opmars maken ;)
Hardstyle staat IMO wel nog een trap hoger dan jump ze |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat denk ik niet...
Jump is geen onderdeel van hardstyle |
volgens Luna en Dana wel dacht ik gelezen te hebben |
|
|
| djcresto |
 |
|
|
| FUSyke |
| Ziet er wel een leuk feestje uit. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tegen jump kan ik niet; maar er is sommige hardstyle die wel nog best te pruimen valt; die sound is al minder cheap dan jump hoor. Ik tomorrowland ben ik trouwens naar Luna gaan kijken en dat was best wel nog ok...
|
:)
voor ik naar trance luisterde was ik redelijk zwaar into hardhouse (dana, luna, pavo, ...) toen into hardtrance en zo in trance geraakt :)
das wel enkele jaren terug though :D
kzou zo ne oude hardhouse cd es moeten opzetten terug, zien wat ik er nu van vind :nervous: |
|
|
| Antony |
| jump is inderdaad maar platjes, felix project enzo... maar pure hardstyle kank nog wel apprecieren! Zet maar is een Yoji setje op :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Antony
jump is inderdaad maar platjes, felix project enzo... maar pure hardstyle kank nog wel apprecieren! Zet maar is een Yoji setje op :D |
Vind ik ook, maar ik moet wel toegeven dat ik Basto (deel Felix project blijkbaar) - Rock with you wel goed vind. Het is wel totaal geen jump (eerder wat electro/house achtig) en ik was lichtjes verbaasd toen ik op discogs zag dat die man een deel van Felix Project is. |
|
|
| Phortastic |
| die basto is idd ni slecht... wist ik ook ni da da ene van felix project was :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Antony
jump is inderdaad maar platjes, felix project enzo... maar pure hardstyle kank nog wel apprecieren! Zet maar is een Yoji setje op :D |
aaaah ma daar kan ik u in volgen.
Tom (xilver) en ik hadden een theorie: ge kunt boenken maar ge kunt ook goe boenken. en dan is het een feest. yoji op tomorrowland was :eyes: |
|
|
|
|