|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 364)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
"Trance Energy gaat naar Australië en Nieuw Zeeland in april 2009. Dan gaan we er vijf doen! Echt bijzonder dat we kunnen touren met zoiets. Dan gaan we ook naar Tsjechië en Polen en eventueel Duitsland. In Chili gaan we het ook doen. Mystery Land hebben we al in België (Tomorrowland) en we gaan ook echt als eerste Mystery Land naar Tsjechië. In 2010 gaan we ermee naar Australie, Chili en andere landen in Zuid Amerika."
http://www.partyscene.nl/news/headl...tutterheim_2008
Iemand die voor een bus zorgt? :toothless |
|
|
| FUSyke |
29/11/08 Skynet Groove City
Voorlopige line up:
Sven Vath
Chris Tietjen |
|
|
| Jasperovitsj |
| That would be nice :) |
|
|
| Glexx |
| 1O/11: D.O.N.S. @ Illusion |
|
|
| pete h |
After the successful editions of last season Eelke Kleijn (Global Underground, Outside The Box, NL) will be back to hit the decks in Decadance on saturday 27th sept!
Line-up:
DJ Cole
Maxim Lany
EELKE KLEIJN
Pete Howl
Ya'Mo
Be sure not to miss out on this one!
 |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
29/11/08 Skynet Groove City
Voorlopige line up:
Sven Vath
Chris Tietjen |
+ Guy Gerber |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nou, dat begint er al wel op te lijken. Grote kans dat dit m'n eerste Groovecity wordt :) |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Glexx
1O/11: D.O.N.S. @ Illusion |
21 Years Illusion @ The Club
Richard Durand
D.O.N.S.
Alec
Tofke
Wout
Jan
Jean
Nico
Jan Vervloet
Christophe
Seelen
Lins
Chiq
En iedereen ne gratis Red Bull :) |
|
|
| Luminosity |
De geruchten zijn dat TE volgend jaar op 21 feb gehouden wordt.
ID&T zou ook weer terug gaan naar 2 edities per jaar.
Waarschijnlijk komt er ook weer een pre party op de vrijdag ervoor. |
|
|
| FUSyke |
Sat 18/10/08
Anthony Pappa @ La Rocca |
|
|
| Fomas |
| Het lijkt hier weer uit te draaien op nen Intuition-invites-A&B-topic. Hopelijk boeken ze de highly overrated Giuseppe Ottaviani zodat de Big Remofski nog eens van zen oren kan maken. Die Trance Energy interesseert me geen reet, maar twordt nen topic om in de gaten te houden. |
|
|
| astateofitaly |
hello i have 4 e-tickets for thunderdome 2008 to sell if you are interesting please contact me:
[email protected] |
|
|
|
|