|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
misschien spring ik hier wel eens binnen
|
Holy text bevel overdose, Batman!
Ik krijg huiveringen van die affiche, en ni alleen van 't design, maar ook van de definitie "Trance - Techno - House - Progressive"...
Dat wordt eigenlijk gewoon een avondje boenken voor de minderjarige jumperkes :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Holy text bevel overdose, Batman!
Ik krijg huiveringen van die affiche, en ni alleen van 't design, maar ook van de definitie "Trance - Techno - House - Progressive"...
Dat wordt eigenlijk gewoon een avondje boenken voor de minderjarige jumperkes :p |
da zou wel eens goe kunnen ;)
Volgens mij gaat er gewoon al geen volk zijn. Is nochtans een mooie, moderne, dure zaal met schitterend geluid. Maar het heeft ook zijn reputatie niet mee... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik krijg huiveringen van die affiche, en ni alleen van 't design, maar ook van de definitie "Trance - Techno - House - Progressive"...
Dat wordt eigenlijk gewoon een avondje boenken voor de minderjarige jumperkes :p |
My thoughts exactly! :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Holy text bevel overdose, Batman!
Ik krijg huiveringen van die affiche, en ni alleen van 't design, maar ook van de definitie "Trance - Techno - House - Progressive"...
Dat wordt eigenlijk gewoon een avondje boenken voor de minderjarige jumperkes :p |
moet daar geen beta party promoteam aanwezig zijn? ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
moet daar geen beta party promoteam aanwezig zijn? ;) |
willen we scallies op de BeTA-party? ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
willen we scallies op de BeTA-party? ;) |
/me remembers da trance-feestje in JH Kaddish...
"Eeeeeeeeeeeeeej hedde gij hardcore bij?"
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej joenge draaidis wa r&b, mijn lief hoort da gere" |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
/me remembers da trance-feestje in JH Kaddish...
"Eeeeeeeeeeeeeej hedde gij hardcore bij?"
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej joenge draaidis wa r&b, mijn lief hoort da gere" |
ik zou er nog spontaan wille bij toevoege:
eeeeeeeej, zet neki wa carnaval muziek op pāt :D |
|
|
| FUSyke |
Dit weekend gaan er veel mensen naar James Holden. Zijn er ook mensen (die zoals ik) naar Vinyl & Needles gaan?
Vinyl & Needles - zaterdag 26/02/05 - Hangaar 1 Oostende
Mojado Live, Ton TB, Cor Fijneman
P.S. Vinyl & Needles komt in mei naar Gent. De eerste namen zijn Marco V en Jack De Marseille:) |
|
|
| emma |
[QUOTE]Originally posted by FUSyke
P.S. Vinyl & Needles komt in mei naar Gent. De eerste namen zijn Marco V en Jack De Marseille:) [/QUOTE
begin of eind mei ? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by emma
[QUOTE]Originally posted by FUSyke
P.S. Vinyl & Needles komt in mei naar Gent. De eerste namen zijn Marco V en Jack De Marseille:) [/QUOTE
begin of eind mei ? |
Dit is nog niet geweten |
|
|
|
|