|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Hehe succes :D Na Godskitchen 10 minuten lopen en dan lekker hotel binnen stappen en pas om 17:10 naar NL terugvliegen ;) |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe succes :D Na Godskitchen 10 minuten lopen en dan lekker hotel binnen stappen en pas om 17:10 naar NL terugvliegen ;) |
geld teveel? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Bomar
geld teveel? |
Wel eens gehoord van werken en sparen en geen geld aan onzin uitgeven? :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^hehehe hoe tegenstrijdig :o |
|
|
| Aurélie |
http://www.partyguide.be/show_preview.php?id=6973
Dit is echt zo'n vet feest , vorige editie was echt :eyes: . Die muziek , locatie , sfeer en "kleine" aantal mensen :crazy: . Echt een aanrader dit ! Zo'n feestjes zijn gewoon een uiting waar het allemaal om draait. Helaas heb ik nog een examen maar denk dat ik dit toch niet ga kunnen laten schieten |
|
|
| MikeVee |
Was er hier niemand fan van Miika Kuisma, zo ja: hij is weer eens in de buurt.
07/10/2005
Finally Simulated
Cor Fijneman
Miika Kuisma
Misja Helsloot
Montana
Odyssee
MC: Gunner
€10 add.
21.00-05.00
Y-Land
Spijkenisse - Nederland
Spijkenisse is een dorp dat onder Rotterdam ligt als ik het mij goed herinner, dus niet zo ver over de grens. |
|
|
| Freezel |
28 oktober:
Ferry Corsten
Paul van Dyk
Ronald van Gelderen
Waar: Escape, Amsterdam
:D |
|
|
| MikeVee |
^^^^
Dat is tijdens die speciale Dance dagen in Amsterdam zeker?
Gaat het waarschijnlijk superdruk zijn, want Ferry & PvD is toch wel :crazy:
Is normaal ook een Armada night dat weekend.
edit: Armada Night de dag nadien.
Voor Aurélie 31/10/2005 ;) |
|
|
| Kaidreas |
| ^woot mike at illusion. ik ben daar zo hard bij e :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Daarvoor wil ik ook wel eens naar Lier afzakken :) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^woot mike at illusion. ik ben daar zo hard bij e :cool: |
Ik ook!!! :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|