|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Line-up Illusion beach bekend dit jaar
De Illusion residents +
MIKE, Marco V., Ferry Corsten, Mike Koglin, Danjo & Styles, Jan Vervloet en Franky Kloeck
:cool: nice nice :)
ps : M.I.K.E draait op woensdag samen met Marco V die avond allicht :crazy: |
jiiiihaaaaaaaaa, wordt weer een feestweekje 
wat hebben ze met Mike Koglin trouwens want die was ook op Illusion Reactivated ? Ik ken wel wat liedjes van hem maar het is voor mij een onbekende dj naam, ook voor tranceaddicts dacht ik. |
|
|
| FUSyke |
10 DAYS OFF 2005 (http://www.10daysoff.be)
Vooruit + ICC Gent
15-25 juli
De eerste namen:
Alter Ego (D, live)
Hun "Rocker" was een van dé hits van de afgelopen maanden - vuige electroïde techno met een punkattitude.
Abe Duque & Blake Baxter (VS, live/dj)
Twee Groten der Techno samen achter draaitafels, knoppen en microfoon. O.a. op de single "What Happened?" hebben ze al bewezen dat daar brokken van komen. Zeer smakelijke brokken, dat wel.
Nathan Fake (GB, live)
Veelbelovende jongeling onder de vleugels van James 'Border Community' Holden, die de harten van zowel de liefhebbers van minimal als die van progressieve techno sneller doet kloppen.
High Contrast (GB)
Paradepaardje van een van de meest constante drum 'n' bass-labels van het moment, Hospital. Zijn album "High Society" werd door Knowledge Magazine gekozen bij de 3 beste van 10 jaar d 'n' b.
Hyper (GB)
Pionier van de breaks-scene, verantwoordelijk voor de schitterende Y3K-compilatieserie, schakelt moeiteloos heen en terug tussen nu-skool breaks, house en progressive.
Mathew Jonson (CAN, live)
De man die volgens hen die het weten kunnen helemaal niets fout kan doen; stootte in 2004 ineens door naar de top van de minimal-wereld.
Michael Mayer (D)
Head honcho van het toonaangevende Kompakt-label uit Keulen, en dus de Don van alles wat minimal is.
David Morales (VS)
House-held straight outta Brooklyn die zowel boven- als ondergronds groot respect geniet, met dikke hits in de clubs en de hitlijsten.
Tiefschwarz (D)
Voor de broertjes Schwarz vond een stel wijsneuzen in Nederland de term 'Vet Geluid' uit, en voor een keer hadden de Randstedelingen gelijk: knappe jongen die ze nog vetter kan krijgen.
Tiga (CAN)
In de herkansing na zijn noodgedwongen wegblijven vorig jaar; onze favoriete Canadees na Terrance & Phillip! |
|
|
| Pumaz |
| Ooh daar zitten weer een paar goeie namen bij :D |
|
|
| allen scott |
http://www.justbepart.com/
Here is a new community talking exclusivly about dance event.
Here you can post articles, listen radio, watch event videos, etc... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Line-up Illusion beach bekend dit jaar
ps : M.I.K.E draait op woensdag samen met Marco V die avond allicht :crazy: |
Vrijdag 15/07 > ?
Zaterdag 16/07 > ?
Woensdag 20/07 > M.I.K.E. & Marco V:crazy:
Vrijdag 22/07 > Mike Koglin
Zaterdag 23/07 > ? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vrijdag 15/07 > ?
Zaterdag 16/07 > ?
Woensdag 20/07 > M.I.K.E. & Marco V:crazy:
Vrijdag 22/07 > Mike Koglin
Zaterdag 23/07 > ? |
ik gok op 15/07 > retro night, dat was toch zo op de vorige 2 edities. |
|
|
| Kaidreas |
| heeft er iemand de line-up van global gathering van 2005? en als ie de moeite is heeft iemand goesting om te gaan??? @gert: ik dacht dat je dat wel zag zitten of vergis ik me??? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
heeft er iemand de line-up van global gathering van 2005? en als ie de moeite is heeft iemand goesting om te gaan??? @gert: ik dacht dat je dat wel zag zitten of vergis ik me??? |
Zie > http://www.globalgathering.co.uk/
Goesting: ja
Tijd & geld: neen |
|
|
| MikeVee |
Goesting: ja
Tijd & geld: ja
Ga toch eens beginnen zagen bij een paar mensen om te gaan. Eens kijken hoe ver het is om zelf te rijden, met het vliegtuig te gaan of mee te gaan met de bus (er zou een rijden vanaf Breda). |
|
|
| djcresto |
http://partyflock.nl/SECTION/news/A...travaganza.html
hier staat de uitleg over de busreis naar godskitchen (niet letten op de dt fouten).
Ik heb tijd, goesting en geld. 220 euro is wel veel, dat wel. Maar zoiets moet je misschien wel eens meemaken. Gezien het traject dat die bus maakt denk ik dat ze wel langs België zullen rijden, misschien is een opstapplaats in Antwerpen mogelijk. En Breda is nu ook weer zover niet. |
|
|
| FUSyke |
Nadat ik de line up heb gezien heb ik nog meer goesting gekregen:p Mss zou het toch nog kunnen lukken maar dat hangt af van een paar factoren:
* Ik begin in juli te werken dus ik moet nog afwachten in welk weekend ik moet werken.
* Kan ik tegen dan genoeg centjes hebben?
* ...
Mja, moest ik gaan dan zou het alleen maar voor de zaterdag zijn omdat de vrijdag mij niet zo aanspreekt. En anders zullen het wel andere festivals worden ... we shall see:) |
|
|
|
|