|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 312)
|
View this Thread in Original format
| Gevork |
Blijkbaar heel moeilijk voor u om een correcte antwooord te geven.
Ik neem dus aan van niet, er staat nix vermeld over een feestje in Belgie!
:sadgreen: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Gevork
Blijkbaar heel moeilijk voor u om een correcte antwooord te geven.
Ik neem dus aan van niet, er staat nix vermeld over een feestje in Belgie!
:sadgreen: |
Op het moment dat ik de link poste stond '1 december - België' nog in zijn agenda. Nu is dit blijkbaar verdwenen. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Op het moment dat ik de link poste stond '1 december - België' nog in zijn agenda. Nu is dit blijkbaar verdwenen. |
inderdaad, het stond er toen daadwerkelijk in, kheb het ook zien staan.. ;) |
|
|
| Gevork |
Ok ok,
Laten we nog hopen dat het nog in orde komt eh :) |
|
|
| elkewelke |
After a break of more then 3 years rebuilding is back! Rebuilding started short after the closing of the legendary club Extreme in Affligem, you'll all remember the legendary "rebuilding mondays" at the old Boccaccio in Destelbergen period 2002/2003/2004 with residents Phi-Phi (Extreme) + Quincy & Ben milo aka Soul Phonic and lots of national and international guests such as Cass aka Cass & Slide (Fire, Sabotage / UK), Frederik aka Pako & Frederik (Global Underground / NL), Jonathan Lisle (Bedrock / UK), CP & Pole Folder (Bedrock), Marko (La rocca), Cosmo (Carat), Peter Novak (Extreme) and many more!
Starting 21 March 2008 rebuilding is back
New location is the Factory in Aalst, a beautifull club in the centre of Aalst with an incredible crystal clear soundsystem which you can compare with the Extreme club soundsystem.
The concept is simple: bring back the music, djs and atmosphere of the legendary Extreme club in Affligem which is located in the same region.
Already confirmed artists for 21 March 2008
PHI-PHI (Extreme, At the villa, Rebuilding)
MICHAEL FORZZA (Pulse Factory, Belfunk)
More djs soon tbc!
www.myspace.com/rebuildingconcept





 |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Config
inderdaad, het stond er toen daadwerkelijk in, kheb het ook zien staan.. ;) |
Pff is blijkbaar gecancelled!!
GVD, zo typisch |
|
|
| Progrez |
| Geen erg. De mens zou er misschien toch niet gepast hebben. |
|
|
| Config |
| boh waarom niet, hij draait electro, en das hier toch zo populair tegenwoordig, er ging zeker genoeg volk geweest zijn |
|
|
| Progrez |
Bijlange niet. Ge gaat mij niet zeggen dat een onbekende naam als die Deadmaus de CM gaat volkrijgen.
Dat ze die jongen maar boeken voor één of andere Tomorrowland om daar op een zonnige middag in een tentje wat plaatjes op te zetten. In zo'n omgeving hoort hij meer thuis dan in de CM. |
|
|
| Config |
haha
wat noemt ge onbekend? een producer waarvan de platen gegarandeerd de beatport top5 halen?
Bovendien zie ik ni in waarom ge een rasechte clubdj op Tomorrowland zou plaatsen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
haha
wat noemt ge onbekend? een producer waarvan de platen gegarandeerd de beatport top5 halen?
Bovendien zie ik ni in waarom ge een rasechte clubdj op Tomorrowland zou plaatsen. |
ik heb er toch ook mijn bedenkingen bij of hij in België zo enorm bekend is dat hij een vol huis zou trekken |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb er toch ook mijn bedenkingen bij of hij in België zo enorm bekend is dat hij een vol huis zou trekken |
ik niet echt, momenteel draaien ze faxing berlin plat op de radio, en mensen die wat in de scene zitten kennen hem sowieso |
|
|
|
|