|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 415)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Joris Voorn @ Sensation?
Lol, dat wordt volgens mij echt wel een fiasco, zeker op de Belgische editie. En dat ligt dan uiteraard niet aan Joris zelf, maar wel aan het Sensation-publiek dat totaal niet zal openstaan voor die muziek. Vorig jaar ben ik eens geweest omdat ik een ticket kon overkopen voor 20 euro, maar de volle pot zal ik nooit betalen voor een event waar de show de bovenhand heeft op de muziek. (een show die eigenlijk enkel tot z'n recht komt op videobeelden, als ge zelf in de massa staat dan merkt ge veel minder van die show) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Joris Voorn @ Sensation?
Lol, dat wordt volgens mij echt wel een fiasco, zeker op de Belgische editie. En dat ligt dan uiteraard niet aan Joris zelf, maar wel aan het Sensation-publiek dat totaal niet zal openstaan voor die muziek. Vorig jaar ben ik eens geweest omdat ik een ticket kon overkopen voor 20 euro, maar de volle pot zal ik nooit betalen voor een event waar de show de bovenhand heeft op de muziek. (een show die eigenlijk enkel tot z'n recht komt op videobeelden, als ge zelf in de massa staat dan merkt ge veel minder van die show) |
ik heb hem een paar jaar terug gezien op TL, toen nog in de Kozzmozz. Zeker niet de beste naam die ik toen gezien heb in de Kozzmozz, maar ik vond hem toch wel meevallen. Kreeg ook wel vrij goede reacties los bij het publiek |
|
|
| Config |
| Morgenavond Kollektiv Turmstrasse Live en Oliver Koletzki in de Make up club in gent :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Doe mij een plezier en neem heel die live op camera op :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Joris Voorn @ Sensation?
zal ik nooit betalen voor een event waar de show de bovenhand heeft op de muziek. (een show die eigenlijk enkel tot z'n recht komt op videobeelden, als ge zelf in de massa staat dan merkt ge veel minder van die show) |
Gelukkig is het vanaf dit jaar gedaan met de show en draait sensation vanaf nu om de muziek, volgens een radiointerview met de eigenaar van ID&T :toothless |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Doe mij een plezier en neem heel die live op camera op :p |
ja man gij hebt echt iets gemist. Spijtig genoeg geen fotos of filmkes kunnen maken omdat men gsm het eerder op de avond had begeven.. uiterst slechte timing |
|
|
| FUSyke |
| Make Up is zeer goed bezig! |
|
|
| Config |
| ge weet het :) heb paar nieuwe id's gehoord ook, veelbelovend melodisch spul :tongue2 Ook een track met een male vocal in en een lekkere aanstekende melodie tijdens de climax.. niet de remix van federleicht he -die draaiden ze ook btw :p- maar een andere plaat.. misschien iemand die al weet hoe of wat die plaat is? |
|
|
| Real |
De eerste namen voor Nature One zijn ook bekend!

Aanwezig. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Config
ge weet het :) heb paar nieuwe id's gehoord ook, veelbelovend melodisch spul :tongue2 Ook een track met een male vocal in en een lekkere aanstekende melodie tijdens de climax.. niet de remix van federleicht he -die draaiden ze ook btw :p- maar een andere plaat.. misschien iemand die al weet hoe of wat die plaat is? |
ah, ik was er ook...
vond de muziek inderdaad héél goed, maar van live kan je moeilijk spreken... denk eerder dj set met ableton 'live' :-)
goed geluid in deze toch wel knappe zaak
en veel volk vond ik
was nice! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
De eerste namen voor Nature One zijn ook bekend!

Aanwezig. |
t zijn precies dezelfde namen als verleden jaar :D |
|
|
| christina |
ooohhh nature one ziet er alweer veelbelovend uit!:D
btw: kai tracid!! |
|
|
|
|