|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 291)
|
View this Thread in Original format
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Config
waar is Noxx? Ik wil Joris Voorn es meemaken eigenlijk :) |
Nieuwe club in Antwerpen, daar bij de Metropolis ergens. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Achter den hoek van de Metropolis inderdaad. :) |
|
|
| FUSyke |
Fuse & Out Soon proudly present:
15 Years Out Soon
Saturday 20 October 2007
Fuse, Brussels
Room 1: Border Community Label Night
James Holden
Fairmont Live
Pierre - Deg
Room 2: Old school house & techno from the beginning of Out Soon magazine
line up to be confirmed soon
Room 3: Out Soon contributors
Fader - Surfing Leons - Playmoboy - Koen - Fred Jarry - Dim |
|
|
| FUSyke |
| 28/10/07 Timo Maas @ La Rocca |
|
|
| MikeVee |
Gevoelige zielen kijken best niet verder en keren terug naar de vorig pagina.

Je moet je voorstellen dat die in de regio in reuzeformaat overal hangen :nervous: |
|
|
| Real |
| Gebruiken ze in feite de goede foto's van Regi om op affiches te zetten, of is het de bedoeling om lachwekkend over te komen? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Je moet je voorstellen dat die in de regio in reuzeformaat overal hangen :nervous: |
Ik passeer er elke dag voorbij enkelen :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Gebruiken ze in feite de goede foto's van Regi om op affiches te zetten, of is het de bedoeling om lachwekkend over te komen? |
Oh, maar dat zijn ook de goeie foto's hoor. |
|
|
| MikeVee |
23/11 Bass Events presents Hard State @ Noxx, Antwerpen
Allez, we kunnen er al gaan jumpen :D :haha: |
|
|
| El Shorty |
De Morgen was aanwezig bij laundry day en schreef er een verslag over. Een deeltje interesseert jullie wel. Ik vond het anders wel mooi geschreven:D
| quote: | Op de verste uithoek van het Antwerpse Eilandje, voorbij de Kattendijkbrug, had de organisatie voor het eerst in de tienjarige geschiedenis van Launry Day een podium specifiek voor hard dance gedropt, de hype onder de nieuwe generatie johnny's en marina's. Jumpers verdrongen elkaar om hun gekke danspasjes te demonstreren op muziek van de grote namen uit het genre, zoals Da Rick & Da Boy Tommy en Coone & Ghost. Die draaiden in hoofdzaak monotone, nietszeggende beats, meestal overgoten met samples van artiesten die daar zelf niet om gevraagd hebben, zoals X-Zibit of de Red Hot Chili Peppers. De MC van dienst riep: "For your own safety, don't start to fight." Hij was nauwelijks uitgesproken of voor ons sloegen twee straatkrapuultjes elkaars neus tot moes. Een van hen droeg een T-shirt met daarop 'Jumpen is not a crime'. Het is maar hoe je het bekijkt.
Gelukkig viel er op de rest van het terrein wel interessante muziek te horen. Wie ver uit de buurt van het indrukwekkende harddancepodium bleef, beleefde een compleet ander en bijzonder gezellig festival.
|
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| ^^ Hillarisch :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|