|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 160)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by BZRK
24 december in Illusion
M.I.K.E. MUSIC & ILLUSION PRESENTS “CLUB ELITE NIGHT”
Line up :
D RAMIREZ (UK)
M.I.K.E. (BE)
PERRY O NEIL (NL)
ALBERT VORNE (IT)
JERICHO (BE)
All night : BEST OF “ELECTRO HOUSE – MINIMAL HOUSE – TRANCE – PROGRESSIVE” |
De Perry voor de eerste keer in België op mijne birthday!!!! Da kan gewoon nie beter!!!!!!!!!! :crazy: :crazy: |
|
|
| TOR |
| Beetje ongelukkige datum, maar ik probeer die vrij te houden :) |
|
|
| Den Backer |
| Nja dat gaan 2 nachtjes illu worden dat weekend vééll kans!! :D |
|
|
| Den Backer |
Kzie het hier nog niet staan, dus post ik het hier maar eens voor wie het nog niet weet...
25.12.06 : Carat Reunion @ Illusion
Yves Deruyter
Franky Jones
Frank Struyf
Kevin Jee
Philip
Stefan
Jean
Tofke
Jan
Franky Kloeck
Marko
nog te bevestiggen: Cosmo
Bron: LC forum |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
|
Heheh, kdacht wel al dat gij daar voor te vinden waard!! :D |
|
|
| Progrez |
Oh dear. Illusion doet het uitstekend de laatste maanden.
Da worden weer 2 zware dagen.
Mijne zolder staat open voor logement. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Wat ontdek ik zonet? :eek:

Een super progressive feesje op een sublieme locatie, op een boogscheut van mij thuis én dan nog wel op een vrijdagavond (meer tijd om te recuperen :clown: ) :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Oh dear. Illusion doet het uitstekend de laatste maanden.
Da worden weer 2 zware dagen.
Mijne zolder staat open voor logement. |
Woont ge ver van illu? |
|
|
| Progrez |
| Een goei 20 minuten rijden. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Een super progressive feesje op een sublieme locatie, op een boogscheut van mij thuis én dan nog wel op een vrijdagavond (meer tijd om te recuperen :clown: ) :eyes: :eyespop: :crazy: |
Damn, België is echt aan het heropleven qua goede feestjes. Vroeger gebeurde er maandenlang niets en nu moet je zowaar selecties gaan maken omdat het anders te zwaar wordt :wtf: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Een goei 20 minuten rijden. |
Mmm van bij ons met de zware voet 35 a 40min (opgaan) & 50 min ('s morgends)... :) |
|
|
|
|